Які телефони купують українці — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Які телефони купують українці

1590
За перші 6 місяців 2008 року українці придбали близько 3,9 мільйони мобільних телефонів і смартфонів на загальну суму 752,8 мільйона доларів. Такі дані дослідження департаменту маркетингових досліджень холдингу Unitrade Group.
У цілому збільшення продажів спочатку цього року склало 5,4% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а в грошовому вираженні збільшення склало 20%. Однак тенденція зростання спостерігалася тільки в першому кварталі; у другому кварталі 2008 року було продано тільки 1,85 мільйона пристроїв (за аналогічний період 2007 року - 1,95).
"Зниження продажів мобільних терміналів у другому кварталі, на жаль, очікуване явище. Почасти це викликано нестабільною ситуацією в державі - курсові коливання, історія з маркуванням. Тому зменшення обсягів ринку цілком зрозуміло та об'єктивно", - коментує Сергій Дорофеєв, керівник департаменту маркетингових досліджень холдингу Unitrade Group.
Samsung захоплює ринок
За даними Unitrade Group, ринок мобільних телефонів за результатами півріччя поділили між собою три бренди: Nokia, Samsung і Sony Ericsson. У порівнянні з першим півріччям 2007 року частка Nokia скоротилася на 1 пункт, частка Samsung збільшилася на 7%, частка Sony Ericsson зменшилася на 3%. Також на 2% знизилася частка Motorola, і на 1% - частка LG.
Середня собівартість мобільного терміналу в Україні за підсумками продажів склала 193 долара (у першому півріччі 2007 року - 177). Таке зростання пояснюється як збільшенням у структурі продажів мобільних телефонів частки смартфонів і комунікаторів, так і зростанням частки реплейсмента (покупки нових апаратів замість застарілих).
Аналіз розподілу продажів мобільних телефонів за ціновими діапазонами виявив наступні тенденції. Частка бюджетних терміналів вартістю менше 70 доларів не змінилася (19%) у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. На 2% упала частка цінового сегмента 70-100 доларів.
Частка сегмента 100-200 доларів виросла на 14%, а сегмента 200-300 доларів навпаки зменшилася на 6%. Сегмент дорожче 300 доларів збільшився на 4%. Таким чином, попит перерозподілився на користь мобільних телефонів з розширеними можливостями (100-200 доларів) і дорогих терміналів вартістю понад 300 доларів (переважно смартфони, комунікатори та іміджеві телефони).
Як і раніше найбільшим попитом серед українців користуються телефони традиційної блокової форми - їхня частка в загальному обсязі продажів склала 54% проти 51% торік. Все більшим попитом користуються телефони-слайдери, їхня частка 23%. Що стосується телефонів-"розкладачок", то тут ситуація протилежна - частка скоротилася до 22%.
Українці переходять на смартфони
У сегменті смартфонів і комунікаторів лідируючу позицію як і раніше займає фінська компанія Nokia, однак частка продукції цього виробника скоротилася до 64% (у першому півріччі 2007 року - 90%). Успішно розвивається в даному сегменті Samsung, що зайняв у звітному періоді 23% ринку смартфонів і комунікаторів. На частку інших виробників припало 13%.
Активно росте частка смартфонів і комунікаторів у загальному обсязі проданих мобільних терміналів - 10,6% у звітному періоді проти 7,5% у першому півріччі 2007 року. "Попит на смартфони і комунікатори випереджає прогнозовані раніше темпи розвитку даного сегмента", - відзначає Дорофеєв.
На основі проведеного дослідження експерти Uni-trade Group прогнозують, що до кінця 2008 року на ринку України буде реалізовано кінцевим споживачам близько 7,7 мільйона мобільних терміналів на суму 1,42 мільярда доларів. При цьому частка смартфонів і комунікаторів у структурі продажів мобільних терміналів перевищить 15%.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас