Рінат Ахметов ставить пивну крапку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рінат Ахметов ставить пивну крапку

Фондовий ринок
1556
Компанія "Систем Кепітал Менеджмент" (СКМ) Ріната Ахметова визначилася з подальшими планами щодо пивоварних підприємств, що залишилися в неї. На пивзаводи "Крим" і "Дніпро" уже знайдені покупці. Серед найбільш імовірних покупців останнього експерти називають "дочок" світових гігантів Malturop або Soufflet.
Учора прес-служба СКМ повідомила, що компанія "досягла принципової домовленості про продаж пиво-безалкогольного комбінату 'Крим' і Дніпропетровського пивоварного заводу 'Дніпро'". Угоди будуть закриті протягом найближчих двох місяців, повідомили в прес-службі. Відносно "Полтавпива" зараз визначаються найбільш "оптимальні та ефективні варіанти подальшого розвитку як пивоварного активу".
На Луганському пивзаводі виробництво пива зупинено, зараз вивчаються можливості подальшого розвитку цього майданчика. Розкрити імена покупців активів у СКМ відмовилися.
Покупка пиво-безалкогольного комбінату "Крим" навряд чи могла зацікавити велику іноземну компанію, говорить директор з маркетингу корпорації "Рідна марка" Наталя Бєлікова. Вироблене на ньому пиво торговельної марки "Крим" користується популярністю тільки влітку. "Однак це гарне підприємство з новим обладнанням", - відзначає співвласник дистриб’юторської компанії "Акваріус" Андрій Білий. 100% акцій заводу він оцінив приблизно в $10 млн.
А от рішення зупинити виробництво на Луганському пивзаводі пан Білий вважає логічним. "На цьому підприємстві обладнання застаріле, і він малопотужний. Незважаючи на це, СКМ хотіла одержати за нього $3 млн, хоча, за нашою оцінкою, ціна не перевищує $700 тис.", - розповів Білий, відзначивши, що його компанія вела переговори про покупку "Луганьпива".
Покупцями заводу "Дніпро" можуть виступити Malturop або Soufflet - українські підрозділи великих світових виробників солоду, відзначає керівник аналітичної служби "АПК-інформ" Родіон Рибчинський.
За його словами, потужність з виробництва солоду заводу "Дніпро" порівнянна з потужністю харківського підприємства Malturop - 110 тис. т на рік. "Покупка такого активу для цих компаній логічна - ринок солоду в Україні щорічно росте в одному темпі з ринком пива (19,4% торік)", - погоджується директор консалтингового агентства AAA Сергій Наливка. У найближчі кілька років, за його словами, такі темпи збережуться. Одержати коментарі в "Східноукраїнській компанії 'Малтюроп'" і "Суффле Україна" учора не вдалося.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас