УМХ переглядає портали — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

УМХ переглядає портали

Фондовий ринок
308
Учора стало відомо, що видавнича група "Український Медіа Холдинг" (УМХ) веде переговори про покупку одного з провідних порталів українського інтернету. Одним з найбільш імовірних претендентів на поглинання називається i.ua.
Про те, що УМХ планує в липні придбати до 25% одного з найбільших українських інтернет-порталів, повідомив Korrespondent.net, з посиланням на матеріали ІК Concorde Capital, що виступав фінансовим консультантом при проведенні приватного розміщення акцій УМХ, яке відбулось наприкінці травня цього року. Усього УМХ планує запуск або придбання не менше 10 сайтів в 2008 році, а також вкласти в розвиток інтернет-проектів цього року $6,5 млн.
i.ua - один з найбільших українських інтернет-порталів, поступається за відвідуваністю лише ukr.net і bigmir.net. За даними порталу Bigmir, кількість унікальних користувачів становить 175 тис. на добу, переглядів сторінок (хітів) - 1,927 млн на добу. Співвідношення хітів до хостів (відвідувань) - 15,3%. Належить інтернет-агентству Мi[6], основними власниками вважаються В'ячеслав Мішалов і топ-менеджмент.
"Український Медіа Холдинг" об'єднує 83 медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні, Росії, Казахстані і Білорусії. Серед найбільш відомих видань - "Телетиждень", "Комсомольська правда в Україні", "Аргументи і факти в Україні", "Фокус", "Команда", "Футбол" і Time Out. Виторг в 2007 році - $108,7 млн. Прогнозований виторг на цей рік - понад $153 млн.
Директор Мi[6] Максим Хомутін інформацію про угоду, що готується, не підтвердив, але й не спростував. Хомутін говорить, що зараз акціонери розглядають пропозиції різних компаній. "Що ж стосується УМХ, це скоріше неправда, ніж правда", - заявив він. В УМХ від коментарів відмовилися. Не стали коментувати і в Concorde Capital. Однак високопоставлене джерело в одній з інвесткомпаній уточнило, що мова йде про продаж більше 25% компанії. "Фінансові показники не відомі навіть компанії-консультантові.
Але, за моїми даними, компанія оцінюється в невелику суму. Порядку одного-двох мільйонів". За словами аналітика ІК "Фінам" Влада Кочеткова, вартість подібного порталу може скласти від двох до п'яти річних виторгів. За словами директора з маркетингу "Укрнет" Михайла Іртлача, дохід банерної реклами з однієї сторінки становить близько $5 за тисячу показів. Виходячи з 175 тис. унікальних користувачів на добу, виторг оцінюється приблизно в $320 тис. на рік.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас