Черновецький витратив на свою агіткампанію півмільйона гривень
Мер Києва Леонід Черновецький витратив 493,2 тис. гривень на свою виборчу кампанію на виборах мера Києва.
Про це говориться у звітах про надходження і використання коштів виборчих фондів кандидатів у мери.
Розмір виборчого фонду Черновецького склав 500 тис. гривень, причому це його власні кошти.
Розмір виборчого фонду Віталія Кличка склав 461,8 тис. гривень (300 тис. - власні кошти і 161,8 тис. - добровільні внески фізосіб), Олександра Турчинова -499,5 тис. гривень (300 тис. власні кошти, 199,5 тис. - внески фізосіб).
Кличко і Турчинов витратили свої фонди повністю.
Фонди кандидатів у мери Василя Горбаля, Олександра Омельченка і Віктора Пилипишина також склали по 500 тис. гривень і сформовані за їх особистий рахунок.
Однак Горбаль витратив на виборах 381,9 тис. гривень, Омельченко - всі 500 тис., Пилипишин - 113,4 тис. гривень.
Найбільше коштів на виготовлення матеріалів передвиборної агітації витратив Турчинов - 215,4 тис. гривень на друковану продукцію, найменше - Горбаль (21,6 тис. гривень).
Найбільші витрати на використання ЗМІ зазнав Омельченко - 445,8 тис. гривень, найнижчі - Пилипишин (84,1 тис.).
Переважно кандидати використовували ці кошти на оплату ефірного часу на телебаченні.
Крім того, на установку або оренду рекламних щитів Горбаль витратив 113,5 тис. гривень, Черновецький - 75 тис., Турчинов - 54,5 тис.
В інших кандидатів витрати на щити не зафіксовані.
Також на оренду приміщень та обладнання Кличко витратив 118,6 тис. гривень, на оренду приміщень для зустрічей з виборцями Черновецький витратив 24 тис. гривень.
Як повідомлялося, кандидат у мери Микола Катеринчук витратив на свою виборчу кампанію в мери Києва 0,5 млн. гривень.
Вибори мера Києва відбулися 25 травня, усього в них брало участь 70 кандидатів.
Черновецький переміг на виборах і приступив до виконання обов'язків мера Києва.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною