"Український Медіа Холдинг" виручив 45 млн дол. на біржі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Український Медіа Холдинг" виручив 45 млн дол. на біржі

Фондовий ринок
359
"Український Медіа Холдинг" (УМХ) першим серед українських медіакомпаній провів приватне розміщення на міжнародному майданчику. Учора його акції одержали лістинг на Франкфуртській фондовій біржі: УМХ виручив $45 млн за 15% акцій, одержавши капіталізацію $300 млн.
United Media Holding (UMH), що володіє групою компаній "Український Медіа Холдинг", учора одержала лістинг на Франкфуртській фондовій біржі. За 15% акцій компанія виручила $45 млн, капіталізація склала $300 млн. Серед покупців акцій - шведська інвесткомпанія East Capital і російський медіабізнесмен Леонід Макарон -акціонер і віце-президент видавничої групи Trader Media East, гендиректор ІД "Пронто-Москва" (основний актив - газета "З рук у руки").
"Український Медіа Холдинг" об'єднує 83 медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні, Росії, Казахстані і Білорусії. Серед найбільш відомих видань -"Телетиждень", "Комсомольська правда в Україні", "Аргументи та факти в Україні", "Фокус", "Команда", "Футбол" і Time Out. Виторг в 2007 році - $108,7 млн. Прогнозований виторг на цей рік - понад $153 млн. Президент УМХ Борис Ложкін, віце-президенти Григорій Шверк і Валентин Резниченко в сумі володіють контрольним пакетом акцій.
Вихід UMH на Франкфуртську фондову біржу - перше приватне розміщення української медіакомпанії на міжнародній біржі. У липні 2006 року KP Media провела private placement на українській фондовій біржі ПФТС. За 20% акцій вона виручила $11 млн. При цьому коефіцієнт EV/S (вартість компанії до продажів) UMH в 2007 році склав 3,38. "Звичайно для медіакомпаній EV/S не перевищує 2, - говорить керівник відділу маркетингу і продажів медіакомпанії KP Media Грег Саттел. - UMH оцінили дуже дорого". "За нашою інформацією, УМХ планував капіталізацію порядку $390-400 млн, - стверджує аналітик ІК Dragon Capital Андрій Пивоварський. - І хоча результат виявився меншим від очікуваного, оцінка, за якою вони розмістилися, висока".
Керуючий директор групи ринків капіталу Concorde Capital (організатор розміщення) Олександр Омельчук вважає, що, незважаючи на світову фінансову кризу, розміщення акцій медіакомпанії зараз було виправдано: "Ніхто не скаже, коли криза закінчиться. А її наслідки - не привід відмовлятися від виходу на ринок і залучення коштів". За його словами, в 2011 році УМХ також планує провести IPO на основному майданчику Лондонської фондової біржі.
За словами Бориса Ложкіна, 60-65% залучених під час розміщення коштів планується направити на розвиток телевізійного та інтернет-напрямку компанії в Україні і Росії. Недавно УМХ уклав договір з російською компанією СУП про ексклюзивний продаж реклами для української аудиторії в інтернет-щоденниках LiveJournal. Про перспективність розвитку компанії на новому для себе ринку - Росії, зокрема, запуск телегіда "Телетиждень", за словами експертів, свідчить інтерес до компанії з боку Леоніда Макарона. "Очевидно, це свідчить про високу оцінку паном Макароном перспективності проекту", - вважає заступник гендиректора ЗАТ "Інтермедіагруп" (видає загальнонаціональний російський телегід "Антенна-Телесемь") В'ячеслав Керов.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас