Укрзалізниця" планує інвестувати в оновлення рухомого складу 130 млрд грн. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Укрзалізниця" планує інвестувати в оновлення рухомого складу 130 млрд грн.

Казна та Політика
180
"Укрзалізниця" планує до 2015 р. інвестувати в оновлення рухомого і тягового складу 130 млрд грн.
Про це повідомив сьогодні заступник генерального директора "Укрзалізниці" Віктор Чорний, виступаючи на засіданні круглого столу, передає кореспондент РБК-Україна.
Він відзначив, що сьогодні зношеність рухомого складу "Укрзалізниці" складає 85%. "Ми зіткнулися з такою проблемою, що за наявності фінансування, виробничі потужності не дозволяють в достатній кількості виконувати програму. В Україні катастрофічно не вистачає вагонного литва і сьогодні не окремий випадок, коли побудовані вагони стоять в черзі, тому що під них немає колісних фар", - відзначив Чорний.
За його словами, вагонне литво в Україні випускає лише 2 підприємства -Кременчуцький сталеливарний завод і ВАТ "Азовмаш" (м. Маріуполь).
В той же час Чорний заявив, "Укрзалізниця" в 2008 р. планує збільшити перевезення транзитних вантажів на 8,7%, до 75 млн т. "За 4 місяці 2008 р. було перевезено 24,7 млн т транзитних вантажів, так що це цілком реальний показник", - відзначив він.
За його словами, перевезення транзитних вантажів з економічної точки зору є ефективним, оскільки, порівняно з внутрішніми вантажоперевезеннями, її собівартість на 35-40% нижча. При цьому на вантажоперевезення в українських вагонах доводиться 10-15% від загального обсягу транзиту.
ВЧорний відзначив, потенціал українських залізниць дозволяє щорічно здійснювати транзит вантажів до 100 млн т. "Такий показник був у 1980 - 1990 рр.", - відзначив він.
Стримуючим чинником нарощування обсягів транзиту вантажів Чорний назвав зношеність залізничної інфраструктури і рухомого складу.
Черний також повідомив, що "Укрзалізниця" веде переговори з ЄБРР щодо отримання кредиту на модернізацію залізничних колій у напрямі великих морських портів.
За його словами, мова йде про електрифікації і будівництво другої лінії ділянок, відповідних до морських портів у Миколаєві і Херсоні. Крім того, за допомогою указаного кредиту "Укразалізниця" планує профінансувати будівництво і електрифікацію другого двоколійного сполучення на Кримський півострів.
"Необхідність цього проекту давно назріла. По-перше, ми забезпечимо пасажироперевезення відпочиваючих в літні місяці, по-друге, повністю використаємо потужності вантажних глибоководних портів у Севастополі, Керчі і Феодосії, які на даний час частково простоюють", - підкреслив він.
До того ж в 2008 р. "Укрзалізниця" планує запровадити електронний документообіг з німецькими залізницями.
"Це дозволить отримати інформацію ще до приходу поїзда на станцію і прискорити оформлення документів і транзитних декларацій. В даний час електронний документообіг "Укрзалізниці" існує з російськими, польськими, білоруськими залізницями", - підкреслив Чорний.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас