Зміна ставок митних зборів не призведе до істотного зниження цін на автомобілі, - експерти. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зміна ставок митних зборів не призведе до істотного зниження цін на автомобілі, - експерти.

Казна та Політика
1226
Зміна ставок митних зборів з 25 до 10% не призведе до істотного зниження цін на автомобілі.
Таку думку висловили опитані РБК-Україна аналітики інвестиційних компаній.
Зокрема аналітик компанії Dragon Capital Таїсія Шепетко вважає, що імпортні автомобілі не подешевшають в першу чергу через зростання світових цін на сталь, яка є основним комплектуючим матеріалом. "Крім того, існує думка, що іноземні виробники в свою чергу можуть оперативно відреагувати на зниження ввізних мит, підвищивши відпускну ціну на авто вітчизняним дилерам, і таким чином нівелюючи ефект від зниження мит. Такий їх крок буде продиктований швидкоростучим попитом на автомобілі в Україні", - відзначила вона.
В той же час експерт припускає, що ціни на автомобілі можуть понизити т.з. "сірі" дилери, проте їх частка ринку вельми невелика. "Можливо, що пониження цін "сірими" дилерами змусить офіційних дилерів трохи знизити ціни, проте, я не думаю, що це пониження буде істотним, оскільки ціна автомобіля у "сірих" дилерів як правило трохи нижче, ніж у офіційних представників, і, крім того, вони часто не надають відповідних гарантій", - підкреслила експерт.
Говорячи про перспективи українського автопрому, Т.Шепетко відзначила, що після вступу у ВТО вітчизняним підприємствам ставати невигідно проводити автомобілі методом крупновузлової збірки. "Зі вступом України до СОТ крупновузлова збірка втрачає свою привабливість для вітчизняного автопрому через порівняно невисоку додаткову вартість. Саме тому вітчизняні виробники, включаючи ЗАЗ, ЛуАЗ та Єврокар, вже заявили про реалізацію великомасштабних проектів будівництва потужностей для дрібновузлової збірки авто. Так, наприклад, ЛУАЗ запускає завод дрібновузлової збірки автомобілів в Черкасах вже в червні цього року", - повідомила експерт.
Разом з тим Т.Шепетко припускає, що в короткостроковому періоді варто чекати зниження рентабельності у підприємств вітчизняного автопрому, в першу чергу через високу частку крупноузлової збірки в структурі виробництва. Проте надалі, з збільшенням структурної частки дрібновузлової збірки, слід чекати збільшення рентабельності.
В свою чергу аналітик компанії Galt&Taggart Securities Олексій Некраса також не чекає падіння цін на автомобілі. "Зниження цін не відбудеться через високий попит на автомобілі (очікується зростання продажів нових автомобілів на 50-60% цього року) і зростання їх собівартості зважаючи на глобальне підвищення цін на руду і, відповідно, на сталь. Тому ціни залишаться на колишніх рівнях", - прогнозує він.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас