Скільки коштує піар-менеджер — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки коштує піар-менеджер

1241
В PR-агентствах обурюються - роботодавці не перестають дивуватися нахабності, з якою кандидати без достатнього досвіду роботи претендують на зарплату від тисячі доларів.
"Дело" довідалося у великих PR-агентств столиці, скільки вони сьогодні платять своїм співробітникам і що компанії вимагають натомість за високу оплату.
Про зарплати піарів-менеджерів у таких вітчизняних корпораціях, як "СКМ" або "ІСД", журналісти розповідають із палаючими очами. Насправді, деякі з них можуть похвастатися пропозиціями від великих холдингів, але якщо такі пропозиції надходять, то торги за рівень винагороди за працю починаються із цифри 3 тисячі доларів. Втім, це ексклюзивні пропозиції, а в основному піар-менеджерам у відділі зв'язків із громадськістю або прес-службі середнього рівня компанії або банка платять близько тисячі доларів на місяць.
Дефіцит диктує ціни
Зарплата піар-менеджера, природно, у першу чергу залежить від кваліфікації та терміну роботи в компанії. В агентстві Publicity Creating асистенти і координатори стартують із 400-600 доларів на місяць. Не тільки ставку, але й постійний відсоток від залученого клієнта або бонус наприкінці місяця платять піар-менеджерам в C&C Groups.
Зарплати тут коливаються від 600 до 1000 доларів. В Clever Group про те, скільки одержують їхні співробітники, широко не розповідають. "У кожному разі, - стверджує Тетяна Дмитраш, піар-директор Clever Group, - дохід навіть не занадто високооплачуваного піар-менеджера вищий, ніж в аналогічних компаніях". Однак сьогодні через дефіцит кадрів і постійне зростання ринку піар-послуг навіть середнього рівня фахівцям вдається знайти роботу з високим доходом.
Ольга Шиганська, виконавчий директор комунікаційного агентства C&C Groups, періодично стикається з тим, що компанії наймають недостатньо кваліфікованих фахівців, причому платять їм чималі гроші.
На її думку, не всі керівники розуміють, що таке піар і за що можна платити високі зарплати. Так що зарплата піар-менеджера в непрофільних компаніях початково відсотків на 30-50 вища, ніж у піар-агентствах. "У нас більш тверезий погляд на зарплати, ніж у компаніях, що наймають штатного піарщика, - упевнена Руслана Плис, управляючий партнер Publicity Creating. - Там піар-менеджерам дуже переплачують".
Гроші або бонус
Соціальні пакети співробітникам-піарщикам призначено далеко не у всіх агентствах. В Publicity Creating, приміром, роблять ставку на зарплату, а не соцпакет. За словами керуючого партнера компанії, людям важливіше одержувати реальні гроші на руки та вже самостійно вирішувати, куди їх витратити. Також співробітникам надають бонуси -наприклад, ті, хто працює у фірмі більше року, одержують до відпустки гроші на оздоровлення в розмірі 50-100% окладу.
А співробітникам зі стажем більше двох років призначається річна премія. Практикуються і нематеріальні заохочення - навчання на семінарах і тренінгах та ін.
Однак найкращий бонус для співробітника - гроші і можливість постійного зростання та розвитку, вважають в C&C Groups. Тут не шкодують співробітникам премій, а також дозволяють їм працювати за гнучким графіком. Але як такого соцпакета в компанії немає.
В Clever Group у відповідь на питання про соцпакет заявили, що оплачують співробітникам навчання, мобільний зв'язок, а також надають у користування офісний автомобіль. Хоча все це не можна віднести до суто соціальних благ, скоріше, це виробнича необхідність - підвищувати кваліфікацію співробітників та оплачувати їм телефонні переговори. Ще керівництво цієї компанії розглядає можливість страхування співробітників.
Зростити "з пелюшок"
Роботодавці перестали тішити себе надіями залучити в компанію з боку ідеального кандидата на посаду піар-менеджера. На думку Ольги Шиганської, ідеальний піар-менеджер - майже те ж саме, що ідеальний чоловік. Він рідко зустрічається в природі і, як правило, його часто доводиться виховувати.
В PR-агентствах досить часто влаштовують "інкубатори" для вирощування нових кадрів. Тому що переучування досвідчені піарщики переносять дуже болісно, роботодавці роблять ставку саме на навчання персоналу. "Фахівця краще виростити в компанії, ніж брати готового з боку, - стверджує Плис. - Адже підходи до піар-обслуговування, стандарти в агентствах різні, а переучувати когось нема рації".
Тетяна Дмитраш додає, що досить швидко можна "виростити" фахівця середнього рівня, а от для професійного становлення співробітника високої кваліфікації знадобиться не менше 1,5-2 років.
В агентство Clever Group, наприклад, часто на практику як асистенти приходять молоді фахівці -філософи, історики, були навіть кінокритики. А потім вони залишилися і зараз працюють цілком успішними менеджерами.
"Стрибунці" з місця на місце
Останнім часом серед претендентів на посаду з'явилося багато так званих "стрибунців", які працюють в агентствах тільки по кілька місяців.
Тетяна Дмитраш говорить, що такі кандидатури їхній HR-менеджер навіть для співбесіди не розглядає. Але якщо термін роботи наближається до року, шанси в такого кандидата є. "Хоча буває, що в деяких компаніях установлюють вимотуючий режим роботи, - пояснює Дмитраш. - У проектній групі працюють не більше двох чоловік, які повинні обслуговувати трьох-чотирьох клієнтів одночасно. У цьому випадку тривалість робочого дня може перевищувати 10-12 годин. Природно, це приводить до перевантажень. І співробітник звільняється через 7-8 місяців просто тому, що не витримує навантаження".
В Publicity Creating людей, які працювали в декількох місцях менше року, на роботу принципово не приймають. Вважають, що такі "перелітні птахи" навряд чи принесуть компанії користь. Переважно люди тут працюють по 3-4 роки, а деякі співробітники - з початку заснування компанії, з 1998 року. Руслана Плис радить іншим роботодавцям робити аналогічно - не брати на роботу тих, хто часто її змінює. Тоді б не утворився цілий шар "літунів-кар'єристів" з легковажним підходом, упевнена вона.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас