Київський метрополітен до 2012 р планує закупити 635 вагонів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київський метрополітен до 2012 р планує закупити 635 вагонів

99
КП "Київський метрополітен" до 2012 р. планує придбати 635 вагонів на 5 млрд грн. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив директор комунального підприємства Петро Мірошников.
За його словами, частина вагонів буде направлена на розвиток нових гілок, інші - на оновлення застарілого рухомого складу, який на сьогодні налічує 654 вагони.
П.Мірошников повідомив, що у вересні 2007 р. був проведений тендер на закупівлю 25 вагонів на суму 100 млн грн, який виграв Митищинський вагонобудівний завод. За інформацією П.Мірошникова, Київський метрополітен вже отримав 5 вагонів, а постачання ще 20 очікується до осені ц.р.
До того ж П.Мірошников заявив, що Київський метрополітен на сьогодні перевозить в 1,5 рази більше пасажирів ніж передбачено проектною потужністю. "Щодоби в робочі дні метро користуються 2,2 млн людей, хоча він розрахований на 1,5 млн людей на добу", - відзначив він. П.Мірошник додав, що в годину-пік резервів у метрополітену майже не залишилося, а кількість пасажирів продовжує збільшуватися.
При цьому він відзначив, що реальна собівартість проїзду в метро складає 1,58 грн, і сьогоднішня вартість проїзду не покриває навіть експлуатаційні витрати метрополітену. Крім того, 22% пасажирів за різними пільгами безкоштовно користуються послугами метрополітену, а також діють знижки для студентів і школярів.
На питання про можливе підвищення вартості проїзду в метро він відповів, що це в компетенції місцевої влади, а не метрополітену.
У той же час директор метрополітену заявив, що під час виборчої кампанії київського мера політичної реклами в метрополітені не буде. За його словами, політсили вже звертаються до керівництва КП з метою розміщення своєї реклами, але всі отримали відмову у зв'язку з тим, що це "прямо заборонено законом".
П.Мірошников відзначив, що метрополітен не має ніякого відношення до змісту реклами, яка розміщується в метрополітені, оскільки всі площі передані рекламним агентствам. "Але вони всі про це проінформовані і знають, що якщо хтось з рекламних агентств таку рекламу розмістить, відразу позбудеться не лише права розміщення реклами в метрополітені, але і, швидше за все, ліцензії на цей вид діяльності".
Нагадаємо, в грудні 2007 р. П.Мірошников заявляв, що вартість однієї поїздки в столичному метро повинна складати приблизно 2 грн. "Вартість проїзду в Київському метрополітені є найнижчою в світі. Середня собівартість однієї поїздки в київському метро складає приблизно 1,58 грн., а з урахуванням того, що 22% пасажирів в київському метро їздять безкоштовно, а студенти і школярі оплачують на сьогодні 20 і 10 коп., відповідно, то можна з упевненістю сказати, що вартість однієї поїздки повинна складати приблизно 2 грн.", - сказав Мірошников.
Реальний дефіцит у Київського метрополітену, за його словами, в 2008 р. складе 482 млн. грн.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас