Реклама алкоголю та тютюну - табу! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама алкоголю та тютюну - табу!

168
З 1 січня 2009 року почне діяти не тимчасовий, а постійний мораторій на рекламу алкоголю та тютюну на зовнішніх носіях.
Розміщення реклами після внесення поправок до Закону "Про рекламу" дозволятиметься хіба що під час спеціальних виставкових заходів, які проводитимуться з метою просування відповідного товару на ринок.
Майже 1 тис. операторів ринку до заборони реклами алкоголю та тютюну підготувалися заздалегідь.
Тож, за словами голови Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, зміни кардинальним чином не позначаться на ситуації на ринку.
Останні кілька років присутність реклами алкоголю та тютюну в загальному бюджеті компаній регулярно зменшувалася на 3%. Нині вона складає не більше 11 %, з них 8% за тютюном, та 3% за алкоголем.
Ці обсяги, вже до кінця 2008 року більшість операторів ринку поповнять клієнтами з інших галузей, скажімо, ринку фінансового чи автомобільного.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас