Телекомунікації. Закордон на зв’язку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Телекомунікації. Закордон на зв’язку

481
Брак кадрів змушує мобільних операторів запрошувати на топ-посади іноземців і платити їм невиправдано високі зарплати. Дохід генерального директора мобільного оператора може сягати $1 млн на рік
Дохід генерального директора мобільного оператора може сягати $1 млн на рік (більш ніж $80 тис. на місяць). Фінансовий директор щомісяця заробляє від $5 тис. до $20 тис. Утім, через дефіцит місцевих менеджерів в Україні працює чимало іноземних топів. На етапі зародження ринку мобільного зв’язку знання іноземців цінувалися особливо високо, оскільки в нас фахівців такого рівня просто не було. Сьогодні, коли український ринок близький до насичення, досвід іноземних менеджерів не менш цінний, позаяк вони мають навички роботи на ринках з високим рівнем насичення.
Вікторія Рубан, начальник відділу зі зв’язків з громадськістю компанії "УМЗ" (ТМ "МТС-Україна"), зазначає: "Схоже, у вищому керівництві всіх компаній мобільного зв’язку в Україні працюють іноземні топ-менеджери".
У групі "МТС" кілька ключових позицій посідають маркетологи - вихідці з Orange і Vodafone. Нещодавно на посаду начальника CRM-департаменту українського підрозділу цієї російської компанії було призначено Петра Марковські, який тривалий час працював на польському ринку. "Оплата праці такого керівника у кілька разів вища, ніж вітчизняного фахівця з аналогічними професійними навичками й досвідом роботи", - стверджує менеджер з маркетингу rabota.ua Віктор Закотій.
Брак кадрів призвів до завищення заробітних плат вітчизняних менеджерів. За словами директора рекрутингової компанії "Форсаж" Олени Грищук, роботодавці часто платять фахівцю на 100-250% більше від його реальної вартості. "Ця тенденція збережеться щонайменше до 2009 року, - зазначила вона. - Потім з виходом на ринок нового покоління управлінців рівень заробітних плат стабілізується, а їхнє зростання залежатиме від прогнозованих ринкових процесів".
Менеджери
Олена Грищук, директор рекрутингової компанії "Форсаж"
- Між ключовими операторами ведеться жорстка боротьба за цінних фахівців, яких на ринку катастрофічно бракує. Особливо це стосується керівників у галузі інформаційних технологій, технічної підтримки телекомунікаційного бізнесу. Фахівці з інших бізнесів не мають необхідного досвіду в цій сфері. Коли йдеться про позиції, де вузька спеціалізація менеджерів не є критичною (управління продажем, маркетингом, HR, логістика і загальне управління), компанії готові залучати у свої команди топів з інших галузей економіки (FMCG, фінансові послуги, банківський сектор тощо). Професіонали з інших сфер здатні привнести в телекомунікаційний бізнес нове, незашорене бачення, креативні підходи та свіжі ідеї.
Закордон допомагає
Віктор Закотій, менеджер з маркетингу порталу rabota.ua
- Іноземні інвестори часто запрошують на керівні посади українських філій та представництв іноземців, які співпрацювали з ними закордоном. Таким чином вони намагаються убезпечити себе, призначивши перевіреного в роботі фахівця. Крім того, багато організацій вирощують топ-менеджерів всередині компанії. У цьому випадку власники можуть бути впевнені, що структура й принципи роботи у філії грунтуватимуться на корпоративних цінностях і засадах материнської компанії. Досвід показує, що "рідний" топ у найкоротші терміни здатний організувати взаємодію між офісами різних країн, систему звітності, а також налагодити процес обміну досвідом між фахівцями.
Проте не кожен іноземець зможе швидко засвоїти особливості ведення вітчизняного бізнесу або управління специфічним напрямом - йому складно тримати руку на пульсі в умовах мінливого законодавства і нестабільної політичної ситуації.
За матеріалами:
Контракти
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас