Forbes склав список авто, що швидко втрачають ціну — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Forbes склав список авто, що швидко втрачають ціну

2063
Деякі авто просто не витримують випробування часом. Навіть найкращий автомобіль, придбаний у новому салоні, може зазнати невдачі при перепродажі, пише Жаклін Мітчел.
Автомобілі типу Kia Sedona і Lincoln Town Car мають гарний вигляд, зроблені якісно та часто продаються за позахмарними цінами. Але, якщо придивитися до них через три роки, і їхня вартість упаде дуже швидкими темпами. Але покупець, найчастіше, дуже дивується, при спробі продати своє авто через деякий час, що його вартість уже нижче 50% від нового.
І це ще не все. Через п'ять років, коли більшість авто втрачає близько 65% своєї вартості, саме ці марки втрачають всі 74%, якщо не більше. А власники таких автомобілів розуміють, що вартість права власності, що включає амортизацію, страховку, ремонт, паливо, податки та внески, уже перевищила те, що можна виручити за автомобіль через ці п'ять років.
"Вартість перепродажу виглядає істотною, якщо ви купили авто для того, щоб використати по повній і ніколи не планували його продавати, але якщо захочете його продати...", - говорить Джек Р. Нерад, директор-розпорядник і маркетинг-аналітик Синьої книги Келлі. "Така група є лише малим відсотком покупців автомобілів", - говорить він.
Щоб назвати топ 10 автомобілів, що швидко втрачають у вартості, ми звернулися по допомогу до голови із Синьої Книги - Гід по залишковій вартості для вживаних автомобілів.
Книга Келлі визначає вартість при перепродажі як проективну ринкову вартість авто виходячи із часу в його життєвому циклі. Зазвичай вона є процентним співвідношенням від установленої виробником ціни і її оцінкою трейдерами на даному етапі використання.
Книга Келлі оновлює дані кожні два місяці. Наш список заснований на даних за листопад/грудень 2007 року.
Амортизація часто є найбільшою статтею витрат для водіїв протягом перших п'яти років володіння автомобілем, але найчастіше найбільш неврахованою, говорить Нерад. У середньому, нові автомобілі втрачають 65% своєї вартості і більше 35% через п'ять років. Інакше кажучи, машина, куплена за 20 тисяч доларів сьогодні, через п'ять років буде коштувати близько 7 тисяч доларів. Для автомобілів, які мають кращу схоронність, наприклад Mini Cooper, вартість знизиться на 52%.
Сприйняття споживачів відіграє величезну роль, говорить Нерад. Якщо він не вірить, що Kia або Suzuki такі ж гарні як Honda або Toyota, це зіграє свою роль в установці ціни. Сприйняття змінюється не швидко, - упевнений Нерад, і воно продовжує відкидати погані бренди.
Візьміть, приміром, найбільш популярну модель Kia - мінівен Sedona, що є топом нашого списку авто, що швидко втрачають вартість. Він продається з 10-річною гарантією/ 100 тисяч миль пробігу і має страховку Страхового інституту як найбезпечніший автомобіль.
Але, через п'ять років користування, Sedona утримує лише 20% від початкової вартості. Вона коштує близько 4,280 доларів, у той час, як з конвеєра її вартість становить 21,420 доларів. Kia Motors заявляє, що працює над тим, щоб підвищити вартість Sedona через роки використання.
"Це дуже важливо, що вартість перепродажу Kia зараз росте", - говорить прес-секретар компанії Алекс Федорак. Він цитує Автогід, що вийшов у листопаді/грудні 2007 року, коли Kia спустилася із третього на п'яте місце в рейтингу автомобілів, що найшвидше дешевшають, на основі 36-місячного дослідження машин.
Споживач також повинен вирішити, або він віддає перевагу заощадженню грошей при покупці, або ж він воліє виграти в майбутньому. Купувати дешевий товар - не найкраща тактика, говорить Нерад. "Ви витрачаєте в результаті більше, ніж припускали, тому що за п'ять років вартість дешевого авто знижується набагато швидше, ніж вартість більш дорогої марки", - вважає експерт.
Suzuki також працює над поліпшенням брендування. Три авто від Suzuki обійшли в списку автомобілів, що швидко дешевшають, такі марки як Reno, Forenza та Aerio, зняті з виробництва в 2007 році. Reno і Forenza втрачають на вартості близько 25% від оригінальної вартості, Aerio - 26%.
Suzuki також бореться проти негативного брендування в сприйнятті споживачів, що видно зі збільшення їхніх марок у рейтингу довіри серед скептично налаштованих покупців США. Компанія пропонує нові продукти, з гарантією на 7- років і пробігом 100 тисяч миль.
"За останні чотири роки Suzuki постійно підтверджує своє бажання збільшити вартість перепродажу", - говорить прес-секретар компанії Девід Болдт. "Поліпшення бренду приводить до поліпшення сприйняття і також думки про нього", - говорить Болдт.
Болдт додав, що більш нові моделі поліпшують "вартість перепродажу та переводять компанію в більш шанований сегмент ринку".
Технічна підтримка також підвищує вартість перепродажу автомобілів. Саме тому Lincoln Town Car і Mercury Grand Marquis дуже багато в сегменті перепродажу. Lincoln Town Car втрачає у ціні і перепродується за 21% від початкової вартості, Grand Marquis - за 25%.
Автомобілі, які не займаються підтримкою, втрачають повагу, надійність і солідність. Приміром, Dodge Durango SUV продається за 24% від оригінальної вартості.
"Вартість при перепродажі є результатом підтримки як нових автомобілів, так і вживаних", - говорить Ден Боден, прес-секретар Dodge. "Тому що ціни на газ ростуть останні п'ять років, сегмент перепродажу вживаних авто зупинився останнім часом, зміцнивши і зафіксувавши основні ціни. Більшість із автомобілів цієї марки не змінюють своєї ціни при перепродажі".
Середні моделі, які припинили обслуговування при зупинці виробництва, не з'являються на ринку вживаних взагалі. Suzuki Aerio, що припинили збирати в 2007 році продається за 26% вартості через п'ять років. Chevrolet Uplander, що виходить з виробництва цього року, продається за 25%, або 21,540 тисяч доларів.
Рідкісні автомобілі, такі як Ford Econoline, мають тенденцію до зниження вартості при перепродажі. Покупці цих авто вибирають їх як підтвердження життєвого стилю, але сегмент їхніх потенційних покупців на вторинному ринку невеликий. Lincoln Town Car, Dodge Durango, Ford Econoline, Mercury Grand Marquis і Chevrolet Uplander - вони всі розмістилися в рейтингу від 5 (відмінно) до 1 (погано). Suzuki Forenza і Sedona зайняли номер 2 (чималий).
Не було надано даних про Isuzu Ascender, Suzuki Aerio і Reno. Isuzu заявила в січні про припинення продажів у США з 2009 року. Suzuki реконструює свою лінійку в США, а Reno "відіграє занадто малу роль в обох сегментах, як при первинному, так і при вторинному продажі", - говорить Болдт.
Споживачі можуть самі збільшити вартість своїх авто при перепродажі, завдяки відновленню обладнання і начинкою. Синя книга також рекомендує вибирати для автомобілів такі кольори як чорний, білий або срібний, щоб уникнути підгону під покупця надалі.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас