Клієнт завжди неправий — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Клієнт завжди неправий

Аграрний ринок
454
Покупка товарів за каталогами - досить популярна в Україні штука. Не виходячи з дому, можна замовляти одяг, взуття, техніку - та все що завгодно. Тому каталогова торгівля росте як на дріжджах: в 2006-му мінімум 3 млн. українців замовили щось за каталогами, і їхня кількість щорічно збільшується в півтора рази.
У нинішньому році до цієї когорти приєдналася і я, замовивши на пробу дві речі за каталогом одягу компанії Neckermann. Все б чудово, якби не "Укрпошта" - саме це держпідприємство доставляє замовлені товари. Виявилося, одержувати там посилку - велике і незаслужене приниження.
Через місяць після замовлення в моїй поштовій скриньці з'явився м'ятий клаптик папірця, на якій карлючками було написано щось. Після тривалих спроб зрозуміти, що це, мене нарешті осінило: це ж моя посилка! "Укрпошта", заробляючи на таких посилках щорічно не менше 30 млн. грн., не змогла надіслати навіть нормальне повідомлення.
Далі - більше. Щоб зрозуміти, куди йти за посилкою, знадобилося ціле розслідування. На м'ятому папірці можна було розрізнити тільки індекс на штампі. Пошук в інтернеті (подяка всесвітній мережі!) видав адресу поштового відділення (чомусь не найближчого до дому).
На пошті видали бланк, але толком не пояснили, що і де писати. Можна було б і зразок вивісити. Адже за рік підприємство доставляє майже півмільйона таких посилок, і добру половину з них люди приходять одержувати вперше, як і я.
Але про що можна говорити, якщо співробітники пошти зустрічають клієнтів словами: "Бачити вже не можу ці посилки!" Де вже тут місце сервісу...
Тому посилку свою я одержати так і не змогла. Ледача співробітниця біля порожнього віконця чомусь відправила мене платити в інше вікно, де стояла черга з декількох десятків озлоблених пенсіонерів, що чекають пенсій і грошових переказів. При цьому мені було наказано прорватися до касира з моїми папірцями без черги.
Навряд чи варто розповідати, як відреагували на це пенсіонери: віконце відразу заблокували і мене просто не пустили. Точно так само проігнорували мої наполегливі прохання допомогти прийняти гроші і співробітники пошти. Всі спроби виявилися марними - довелося піти ні з чим.
Але "Укрпошта", мабуть, навчила поганому і компанію Neckermann. Тому що моя письмова скарга була нею зігнорована - подумаєш, одним клієнтом менше! У компанії на місяць - більше 75 тис. посилок, а тут я зі своєю скаргою.
Залишається тільки дивуватися: як може процвітати бізнес, побудований на хамстві і нульовому сервісі?
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас