Зупинка для вимог — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зупинка для вимог

396
Вчора в Києві продовжився страйк водіїв маршрутних таксі, який почався в середу. На роботу не вийшли близько 90% водіїв маршруток, вимагаючи підвищення тарифів на пасажирські перевезення.
Водії провели під будівлею Київської міської держадміністрації (КМДА) увесь вчорашній день, але до вечора роз'їхалися, так і не дочекавшись задоволення своїх вимог. Через два тижні перевізники погрожують почати всеукраїнський страйк.
Із самого ранку проїхати через центр міста було складно. Мікроавтобуси страйкарів вишикувалися по обидва боки дороги уздовж вулиць Богдана Хмельницького, Грушевського і на Хрещатику, заблокувавши під'їзди до будівель КМДА, уряду і Верховної ради.
Під стінами мерії зібралася юрба рішуче налаштованих чоловіків у кепках і шкіряних куртках. Перевізники чекали, що до них вийде хто-небудь із представників міської влади.
- Ми працюємо зараз собі у збиток. Потрібно машини ремонтувати, платити за них кредити, вибивати ліцензію. А нам не дозволяють підвищити тарифи. Хочуть знищити приватних перевізників, щоб "Київпастранс" (комунальне підприємство, дотоване з міського бюджету) стало монополістом на ринку, - пояснював журналістам необхідність підвищення тарифів керівник акції протесту, виконавчий директор Асоціації перевізників-роботодавців "Столиця" Валерій Липецький.
За його словами, обґрунтована ціна за проїзд містом - 1-3 грн, залежно від довжини маршруту.
Незабаром на сходах мерії з'явився начальник управління транспорту КМДА Іван Шпилевий. Він потис руку Липецькому, після чого вони відійшли убік і недовго про щось розмовляли на підвищених тонах.
- Значить так. Ми сьогодні йдемо в Київраду. А ви з 12 години починайте гудіти. Поки нічого не ясно, - сказав водіям Валерій Липецький і зник у дверях КМДА слідом за Іваном Шпилевим.
Тим часом бідно одягнена жінка похилого віку, що до цього тихо стояла осторонь із табличкою "Допоможіть бабусі із внучкою", підійшла до водіїв і обурено закричала:
- Та не потрібні ці маршрутки! Три гривні їм давай! Я й одну заплатити не можу! Всюди понаставили колимаги свої, до трамвая пройти не можна!
О 12.00 таксисти, як було велено, одночасно сіли за кермо і стали страшно сигналити.
- Це що за неподобство? - запитав чоловік, що проходив повз будинок мерії.
- Це не неподобство. Це страйк, - відповіли йому. Через півгодини з будівлі КМДА вийшов Валерій Липецький у супроводі лідера фракції БЮТ у Київраді Тетяни Меліхової, що порадила перевізникам написати лист президентові України і пообіцяла створити в Київраді комісію з вивчення ситуації з підвищенням тарифів і монопольного становища "Київпастрансу".
На питання, чи були в нього інші зустрічі в Київраді, Липецький роздратовано відповів: "Були. Але результату нема".
- Нас усі ігнорують. Другий день стоять машини, і на це ніхто не реагує. У вівторок треба зустрічатися з Денисом Бассом (заступник київського мера) і з ним все вирішувати. А якщо що - оголосимо, що готові до повторення страйку та проведення всеукраїнської акції протесту, - заявив Валерій Липецький, після чого скликав водіїв на нараду, що проходила за закритими дверми в одному із припаркованих "Богданів".
- У нас два варіанти. Ми зі Шпилевим обговорили. Або ми даємо згоду на їх тарифи - на довгих маршрутах одна гривня сімдесят п'ять копійок, або погоджуємося на вільні тарифи, - розповідав Валерій Липецький.
За його словами, якщо таксисти не погодяться на ці умови, приватні перевізники через три місяці програють конкурс на право обслуговувати маршрути "Київпастрансу", що встановить вартість проїзду 1,5 грн. "Київпастранс" виграє конкурс, оскільки перевага дається тим операторам, які пропонують меншу ціну за проїзд.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас