День незалежності — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

День незалежності

283
У п’ятницю можна порушити офісний дрес-код і прийти в джинсах, але футболку й кеди вдягати все-таки не слід.
Попри те що вже після 17.30 п’ятниці хочеться плюнути на все, випити пива і виїхати за місто, джинси в цей день краще все ж таки доповнити сорочкою. Наряднішою є класична сорочка, розслабленішою - у стилі casual. Остання може бути як однотонною, так і з контрастним (але не кричущим) візерунком. Допустимою альтернативою сорочці може стати поло. А ось футболка - перегин.
Самі джинси мають бути класичного крою, стриманого кольору і без модних наворотів на кшталт рясних заклепок, дірок та латок. Краще уникати штанів крою bootcut (трохи розкльошена модель). Вони виглядають занадто неформально і до того ж давно вийшли з моди. Не слід експериментувати і з джинсами в обтяжку, а також з моделями з екстремально низькою талією. Вони призначені виключно для молодіжної тусовки. Найнадійніший варіант - класичні моделі Levi’s, Wrangler або Lee.
Купуючи джинси, переконайтеся, що вони мають достатню довжину. Штанина має закривати кісточки і діставати верху взуття, але при надмірній довжині штанина вкрай неестетично морщитиметься. Однак ця проблема легко усувається в найближчому ательє.
Слід пам’ятати, що нарядніше виглядає темний денім. Його до того ж легко поєднати з іншими елементами гардероба.
Купуючи джинси, потрібно звернути увагу на задні кишені. Вони мають щільно прилягати до п’ятої точки, але при цьому не здавлювати її. Не завадить також кілька разів присісти. За нормального об’єму штанів ця процедура не повинна викликати дискомфорту.
Джинсова сорочка - вкрай невдале доповнення до джинсів. Якщо вона матиме той самий відтінок, що й джинси, загальний вигляд нагадуватиме уніформу. А джинсова сорочка іншого відтінку майже напевно дисонуватиме.
За навіть дуже теплої погоди все ж таки краще утриматися від сандалій. В офісі доречнішими є легкі туфлі або стриманого вигляду кросівки. Оптимальний варіант - мокасини. Вони вкрай легкі, зручні і при цьому елегантні. Крім того, є ідеальними, якщо ви керуєте авто: у мокасинах зручніше тиснути на газ і бити по гальмах.
Вбити Versace
Джинси в тому вигляді, у якому ми їх знаємо, існують з 1850 року, коли емігрант з Німеччини Леб Штраусс заснував у Сан-Франціско (Каліфорнія) підприємство Levi Strauss & Со. Саме він створив штани із синього котону з металевими заклепками в кутках кишень. Спочатку джинси відігравали роль зручного робочого одягу. Але в 60-х роках ХХ ст. хіпі зробили з них культ. На пересічний предмет гардероба звернули пильну увагу будинки моди. Багато дизайнерів дорогого одягу випускали лінії джинсів, серед них Кельвін Кляйн, Версаче, Джанфранко Ферре, Пол Сміт, Джорджіо Армані.
У 1980-х з’явилися нові технології: джинси шліфували, вимочували в кислоті, відбілювали, розстрілювали дробом. Для їх обробки поряд з вулканічною пемзою застосовували автопокришки, кришечки пивних пляшок, м’ячики для гольфа, шматки дерева тощо. Джинсовий бум розпочався з використання тканин нових кольорів та відтінків, насамперед чорного. У середині 1990-х джинси от кутюр втратили популярність, але у 2000-х знову повернулися в моду. Тепер дизайнери вдалися до високих технологій. Наприклад, компанія Levi Strauss & Со створила модель джинсів для власників iPod. Дизайнери обладнали джинси дистанційним керуванням, вбудованим портом для з’єднання з навушниками і пристроєм для підключення до комп’ютера.
Факти
• Levi Strauss - перший творець джинсів - нині є найбільшим виробником одягу у світі. Обсяг річного продажу за кращих часів становив більш ніж $7 млрд. На частку джинсів і предметів одягу з котону припадає понад 70% продукції фірми.
• Кожен американець має в гардеробі у середньому сім пар джинсів.
• Виробники джинсів витрачають $2 млн на рік на пемзу, за допомогою якої досягається ефект потертості. На поставках мінералу найбільше заробляють Туреччина, Греція і Мексика.
• Про міцність джинсів свідчить експеримент, який не полінувалися провести в Корнельскому університеті. Вчені зв’язали в ланцюг кілька пар таких штанів і за їхньою допомогою підняли півторатонний автофургон на висоту 2 м.
• Свою першу роль "міцний горішок" Брюс Вілліс зіграв у рекламі штанів Levi’s.
• $3030 не пошкодував учасник аукціону, на якому виставлялися джинси співачки Мераї Кері. У 15 разів дорожчими виявилися штани з деніму, що знали філейні місця Мерилін Монро. Дизайнер Томмі Хілфігер купив їх за $75 тис. і подарував Брітні Спірс.
Макс Дмитрієв
За матеріалами:
Контракти
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас