Як стати ідеальним працівником? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як стати ідеальним працівником?

394
Співробітники здаються керівництву креативними геніями, які повинні постійно пропонувати нові ідеї, раціоналізувати виробництво, заощаджувати витрати роботодавця і мало не говорити слоганами, що підходять для проведення нової акції компанії.
Керівники постійно збирають наради і вимагають нових пропозицій. Причому попереду завжди ставиться питання підвищення прибутку для підприємства, але ніяк не заохочення за нові ідеї, пропозиції нових проектів, додаткові затрати праці.
Звичайно, працівники раз у раз видають ідеї, але, безумовно, не з такою швидкістю, як цього бажає керівник. У підсумку співробітники скаржаться один одному, що від них хочуть неможливого. А шеф обвинувачує всіх у пасивності.
Взаємозамінність
Співробітники повинні досконально знати не тільки свою ділянку роботи, але й із задоволенням навчатися іншим професіям - причому не тільки суміжним. Особливо широко це практикується в невеликих фірмах, де керівник хоче, щоб обов'язки сімох виконували троє.
У всіх співробітників так багато роботи, що вони просто фізично не встигають учитися чомусь зовсім новому.
Швидкість
Бос бачить у співробітниках не людей, а роботів, створених для створення певного продукту та одержання прибутку. Для добре функціонуючої машини характерна висока швидкість обробки даних. Подібна швидкість повинна бути властива і вам.
Не дивуйтеся, якщо, давши завдання, керівник буде забігати до вас через кожні 20 хвилин і запитувати про результати: "Готово?"
Працівник не стане робити свою роботу швидше. У кожної людини є певна швидкість і час виконання роботи. Звичайно, згодом людина стане виконувати ту чи іншу роботу швидше. Але це буде залежати від зростаючого професіоналізму, але ніяк не від вимог керівництва.
Пунктуальність
Вимога. Співробітникові варто приходити на роботу раніше призначеного часу, а йти - пізніше.
Щоб контролювати час приходу та відходу в деяких організаціях установлюють відеокамери. В інших заводиться спеціальний журнал, у якому кожен працівник записує час приходу та відходу і розписується. Правда, згодом працівники, що спізнюються, стали "нагліти" і записувати, що прийшли вчасно. Підсумки. Звичайно, людину можна навчити всьому, навіть приходити вчасно на роботу. Дійшло до того, що любителі поспати стали їздити на роботу на таксі, щоб уникнути дисциплінарних стягнень. Не можна сказати, що в цьому немає ніякого сенсу. Але не у всіх організаціях потрібні такі надзвичайні заходи.
Вимога. Якщо ваша шефиня - жінка, вона неминуче буде оцінювати ваш зовнішній вигляд. Подразнення можуть викликати не тільки занадто коротка спідниця або надто відкрите декольте. Ворожість може з'явитися через будь-яку річ, що вам "надто личить". Адже жінка-начальниця неминуче сприймає вас як суперниць. Тим більше, якщо начальниця старша і з менш стрункою фігурою.
Всім відомо, що ідеал недосяжний. Вимагаючи від працівників неможливого, шеф викликає лише бажання протидіяти шефові. З ідеалами теж не можна "перегинати", адже всі ми люди зі своїми перевагами і недоліками. Тим більше, що й сам шеф нечасто є зразком для наслідування по перерахованих пунктах...
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас