Aналітики: Зростання ВВП призведе до бурхливого розвитку рекламного сектору в Україні
Зростання ВВП призведе до бурхливого розвитку рекламного сектору в Україні та в інших країнах Центральної і Східної Європи. Таку думку озвучили аналітики Erste Bank.
За їхнім прогнозом, вибір рекламодавців у країнах ЦВЄ зміститься на користь Інтернету і зовнішньої реклами, при цьому газети і радіо стануть менш привабливими.
Аналітики вже зараз відзначають стрімкий розвиток рекламного сектору в країнах ЦВЄ. Згідно з даними звіту Erste Bank, збільшення коштів, які витрачаються на рекламу в цьому регіоні пояснюється, в першу чергу, тим, що витрати на рекламу безпосередньо пов'язані із зростанням ВВП. Зокрема, на думку експертів, для компаній прогнозоване зростання ВВП обернеться збільшенням їхньої прибутковості. Виходячи з цього, аналітики припускають, що витрати на рекламу зростуть.
У цілому, за даними аналітиків Erste Bank, економіки країн ЦВЄ на даний момент демонструють вищі темпи розвитку, ніж економіки західноєвропейських країн. Проте нижчий дохід на душу населення в країнах (нижчий валовий внутрішній продукт на душу населення), що розвиваються, визначає меншу витрату на рекламу на душу населення. Таким чином, в умовах зростання ВВП можна прогнозувати розширення рекламної діяльності в країнах ЦВЄ.
Аналітики відзначають, що в Україні номінальне зростання ВВП досягає 10,3 %, що є найвищим показником у порівнянні з іншими країнами ЦВЄ і свідчить про найбільш високий потенціал для розвитку рекламного сектору.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною