Слідкуйте за цінниками — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Слідкуйте за цінниками

3013
Почекавши півроку можна буде заощадити 10-15% при покупці нової іномарки. Такий подарунок українці одержать після вступу країни до СОТ... Якщо автодилери не поскупляться.
Зараз будь-яка нова іномарка, що потрапляє в Україну, стає дорожчою на 25%. Саме таке мито діє на їхній ввіз. Відповідно до умов вступу до Світової організації торгівлі, Україна повинна знизити мито на імпорт автомобілів з 25% до 10%.
Це відбудеться відразу ж після завершення процесу приєднання країни до СОТ. Україні на це відведено шість місяців. 10% митних платежів - це не межа. П'ять років членства України у СОТ може принести також зниження мит на нові автомобілі з об'ємом двигуна більше 3 л і на автофургони до 5%.
Але торговці автомобілями зовсім не хочуть знижувати ціни - вони зацікавлені в тому, щоб одержати більші прибутки, не знизивши ціни. Основна причина - попит і так великий. Тільки за останній рік продажі нових авто виросли на 46% до 542 тис.
"Зниження відіб'ється на заробітках посередників, а для кінцевого покупця навряд чи буде якась вигода", - вважає Марина Грушевська, керівник відділу зв'язків із громадськістю Української автомобільної корпорації, що володіє Запорізьким автомобільним заводом.
З нею погоджується прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля: "Ціну диктує ринок. Якщо попит є, навіщо продавати дешевше?".
Ці слова не більш ніж лихослів'я українських виробників, що враз позбулися преференцій і пільг напередодні зниження імпортних мит, вважають імпортери.
"Це брехня найчистіша, що ціни не впадуть!" - обурюється колишній глава Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів, депутат Ради від БЮТ Ігор Воротнюк. Він упевнений, що ціни на іномарки впадуть у той же день, коли зміняться тарифи.
"І виграє той, хто першим знизить ціни. Тому що конкуренція дуже сильна", - говорить Воротнюк.
Нові іномарки почнуть дешевшати навіть раніше - уже через місяць, вважає директор з маркетингу і продажів концерну Niko (ТМ Mitsubishi) Максим Рабинович. "Самі ці розмови про зниження (мит) породять відкладений попит. Люди будуть вичікувати, і вже через місяць затишку дилерам прийдеться вводити акції та знижки, аби тільки відбити гроші і заплатити по кредитах", - сумно передрікає він.
Старі іномарки могли скласти конкуренцію новим і застрахувати українців від надмірної жадібності дилерів. Саме вони могли б серйозно зрушити ціни вниз, але, відповідно до умов вступу до СОТ, високі платежі при ввозі старих машин залишаються в силі.
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас