Продажі азійських автовиробників в США у січні впали — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Продажі азійських автовиробників в США у січні впали

Фондовий ринок
189
Продажі майже всіх азіатських автомобілебудівних компаній у США минулого місяця впали в порівнянні із січнем 2007. Причому лідерами зниження стали японська Nissan Motor Co. (NSANY) і південнокорейська Hyundai Motor Co
Як повідомило в суботу 2 лютого агентство Bloomberg, 9 з 10 азіатських автовиробників, представлених на американському ринку, повідомили про зниження своїх загальних продажів у січні 2008.
Січневі продажі Nissan скоротилися на 7,3% через зниження попиту на її моделі Altima, Maxima і Sentra. Продажі пікапів компанії впали на 8,4%. А її частка на ринку в США, де вона посідає шосте місце, за даними аналітичного агентства Autodata, скоротилася на 0,3% до 7,3%. Компанії Hyundai у січні вдалося збільшити продажі лише свого нового позашляховика Veracruz і компакта Accent. Але її загальні продажі впали на 13%, а ринкова частка скоротилася за рік з 2,5% до 2,1%. Продажі її дочірнього підприємства Kia Motors Corp. знизилися на 5,2% до 21355 одиниць, а частка на ринку зменшилася на 0,1% до 2%.
Toyota Motor Corp. (TM) і Honda Motor Co. (HMC) повідомили про зниження продажів на 2,3% кожна. Але зниження продажів легкових автомобілів Toyota на 5,7% було почасти компенсоване збільшенням продажів її легких вантажівок, і, особливо, повнорозмірного пікапа Tundra. І оскільки її продажі знизилися менше, ніж показник всієї індустрії, її частка на ринку збільшилася на 0,4% до 16,5%. З цієї ж причини частка Honda на автомобільному ринку США збільшилася минулого місяця на 0,2% до 9,4%.
За даними Autodata Corp., обсяги продажів всієї автомобільної промисловості Сполучених Штатів скоротилися в січні на 4,3% у річному вираженні, і склали 1,04 млн. автомобілів. При цьому продажі азіатських брендів упали на 4,8% до 437052 одиниць. Єдиним, хто повідомив про зростання, була Mazda Motor Corp. Але загальна ринкова частка азіатських автомобілебудівних компаній у США зменшилася минулого місяця на 0,2% до 41,9%.
Продажі Mazda виросли до 21212 автомобілів завдяки популярності в покупців її легковика Mazda6, компактного мікроавтобуса Mazda5 і нового автофургона Mazda CX-9, а її частка на американському ринку збільшилася на 0,2% до 2%. Але продажі інших азіатських автомобільних брендів у січні просто обрушилися. Продажі Subaru знизилися на 6,5%. Suzuki Motor і Isuzu Motors повідомили про зниження продажів на 13%. А зниження січневих продажів Mitsubishi Motors у США склало 23%.
На думку аналітиків, включаючи фінансового менеджера з Fifth Third Asset Management Мірко Мікелича (Mirko Mikelic), через зниження споживчої впевненості в США, зростання цін на бензин і погіршення становища на ринку праці, ситуація на автомобільному ринку в країні в першій половині поточного року "може бути просто жахливою". І в 2008 році автопродажі в Сполучених Штатах можуть знову впасти до рекордно низького рівня 1998 року.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас