Легальна музика в Мережі стала безкоштовною — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Легальна музика в Мережі стала безкоштовною

3120
Тепер скачувати музику з інтернету можна безкоштовно, не побоюючись при цьому стати злочинцем, що порушує закон про захист авторських прав. Після майже десяти років напруженої боротьби з нелегальним обміном музичними файлами через інтернет звукозаписні компанії, нарешті, нададуть любителям музики те, про що мріяли всі ці роки: необмежений доступ до безкоштовного і легального скачування композицій, пише британська Times.
На тлі падіння продажів компакт-дисків і спроб організувати продажі музичних треків через інтернет звукозаписні компанії погодилося підтримати мережевий сервіс, що несе серйозну загрозу їхньому існуванню. У рамках цифрового сервісу Qtrax, про запуск якого в США і Великобританії було оголошено 28 січня, буде організований каталог, що містить більше 25 млн. композицій, доступних для безкоштовного скачування. При цьому не передбачається ніяких обмежень за кількістю файлів, що завантажуються.
Новий сайт створений за участі тих самих записуючих компаній, у тому числі EMI, Universal Music і Warner Music, які, сподіваючись покінчити з піратством, через суд переслідували нелегальне поширення музичних файлів. Визнавши, що перемогти піратів неможливо, компанії зробили ставку на надання безкоштовного доступу до музики на веб-сайті Qtrax. Замість цього користувачі будуть змушені терпіти розумну кількість реклами на сайті. У каталог безкоштовних композицій увійшли не тільки хіти, але й рідкісні пісні та запаси живих виступів виконавців.
Для створення Qtrax підрозділ компанії Brilliant Technologies Corporation залучив інвестиції в розмірі 30 млн дол. Розроблювачі нового сервісу очікують, що їхній сайт зробить переворот у музичній індустрії. З погляду маркетингу звукозаписні компанії зробили ризикований інноваційний хід, що, проте, має всі шанси на успіх. Президент Qtrax Аллан Клепфіш сказав, що споживачі зараз хочуть одержувати музику безкоштовно, але хочуть це робити легально. "Проект підтримують звукозаписні компанії, і така схема дозволяє виконавцям одержувати матеріальну винагороду", - додав він.
Серед перших рекламодавців нового сервісу, що може стати найбільшим у світі музичним сайтом, такі великі компанії як Ford, McDonald і Microsoft. Реклама, за твердженням творців, буде ненав'язливою і не буде з'являтися при кожному програванні композиції.
На сайті Qtrax користувачам пропонується скачати та установити спеціальну програму, тобто в новому сервісі застосовується те, що у свій час зробило популярним магазин iTunes - зручність і простота скачування композицій за допомогою додатка із приємним і простим інтерфейсом. Прийнявши краще, що є на даний момент, автори Qtrax доповнили його своїм нововведенням - складанням виконавських гонорарів за рахунок надходжень від реклами.
У цей час на дуже багатьох мережних сервісах для оптимізації роботи з файлами пропонується скачати спеціальні невеликі за обсягом програми, наприклад програми для закачування цифрових фотографій на фотохостінги. При посиленні конкуренції на ринку мережевих послуг компанії-оператори сайтів звертають особливу увагу на зручність використання та дизайн. З ростом Мережі залишилося зовсім мало сайтів, які можуть запропонувати унікальний контент. Аналогічні сайти конкурують між собою на полі зручності та візуальної привабливості своїх мережевих сервісів.
"Продажі музичних файлів і тарифів на скачування не йдуть ні в яке порівняння з розміром втрат доходів від музичного "піратства", - сказав Аллан Клепфіш. - За нашими відчуттями, потрібно шукати альтернативу. Якщо люди не хочуть платити за музику, тоді логічно припустити, що єдиним можливим кандидатом на це стане рекламодавець".
Qtrax вступить у пряму конкуренцію з iTunes, у якому музика продається за єдиною ціною $0,99. При цьому стандарт файлів, надаваних на Qtrax, поки несумісний з форматом iPod - найпопулярнішого плеєра у світі, однак рішення для iPod, творці сайту обіцяють надати вже в березні. Ставка на формат, не сумісний із найпопулярнішим плеєром, цілком виправдана. Хоча iPod і посідає перше місце за числом продажів у світі, він не домінує на ринку цифрових плеєрів. З 130 млн. плеєрів маркування iPod носять 50 млн. пристроїв.
Втім, у нового сервісу є і критики. Жан-Бернар Леві, що очолює Vivendi Universal, упевнений, що криза звукозаписної галузі перебільшена, незважаючи на радикальне зниження цін, на яке пішла EMI. "Гляньте на Universal, - сказав він. - у нас двозначний показник прибутку. Але ми хотіли б, щоб між великими звукозаписними компаніями конкуренція була більш гострою для того, щоб вся галузь могла розвиватися".
Безумовно, новий сервіс відкриває широкі можливості, і компанії, які продовжують продавати музику, можуть постраждати від появи можливості скачати музику безкоштовно та абсолютно легально. Universal зволіла ввійти в новий проект і підтримала його своїми альбомами.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас