Пластик стимулює імпульсивні покупки
Нове дослідження показало, що жителі Великобританії ризикують збільшити свою заборгованість, тому що вони роблять імпульсивні покупки, оплачуючи їх кредитними картками.
За даними, опублікованими swiftcover.com, 91% споживачів вважають, що зробили зайві покупки в 2007 році, про які вони тепер шкодують. Більше того, 21% з них скористалися для оплати цих миттєвих бажань кредитними картками.
У результаті, як зізналися 15% опитаних, вони зрозуміли, що не могли дозволити собі ці речі, лише після того, як уже придбали їх.
"Будь це пара приголомшливих босоніжок, або новітній геджет, - здається, ми звикли витрачати зараз, а платити потім, - відзначає Тіна Шортл, swiftcover.com. - Але це означає, що ми також втратили пильність, не шукаємо більш вигідних покупок і в результаті зіштовхуємося із системою повернення в магазинах".
За матеріалами: UABanker.net
Поділитися новиною