Пластик стимулює імпульсивні покупки


Пластик стимулює імпульсивні покупки

Нове дослідження показало, що жителі Великобританії ризикують збільшити свою заборгованість, тому що вони роблять імпульсивні покупки, оплачуючи їх кредитними картками.

За даними, опублікованими swiftcover.com, 91% споживачів вважають, що зробили зайві покупки в 2007 році, про які вони тепер шкодують. Більше того, 21% з них скористалися для оплати цих миттєвих бажань кредитними картками.

У результаті, як зізналися 15% опитаних, вони зрозуміли, що не могли дозволити собі ці речі, лише після того, як уже придбали їх.

"Будь це пара приголомшливих босоніжок, або новітній геджет, - здається, ми звикли витрачати зараз, а платити потім, - відзначає Тіна Шортл, swiftcover.com. - Але це означає, що ми також втратили пильність, не шукаємо більш вигідних покупок і в результаті зіштовхуємося із системою повернення в магазинах".

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua