"Аваль" провів всеукраїнський семінар "Нові можливості для корпоративних клієнтів" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Аваль" провів всеукраїнський семінар "Нові можливості для корпоративних клієнтів"

Фондовий ринок
124
Акціонерний поштово-пенсійний банк «Аваль» провів всеукраїнський семінар «Нові можливості для корпоративних клієнтів» на базі Миколаївської обласної дирекції, що відбувся 20-21 червня н.р. у Миколаєві. Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на Миколаївську ОД АППБ «Аваль».
За інформацією прес-служби, у семінарі взяли участь заступник голови правління банку «Аваль» Сергій Вовченко, заступники директорів обласних дирекцій банку з всієї України, начальники підрозділів кредитування ОД, а також керівники найбільших промислових, комерційних і фінансових підприємств України, у т.ч. фінансові директори VIP-клієнтів банку «Аваль». Зокрема, на семінарі були присутні ВАТ «Холдинг Зерноторгова компанія», ВАТ «Дніпроспецсталь», ЗАТ ХК «Бліц-інформ», ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод», ВАТ "Damen Shipyards Ocean" , ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара», ВАТ «Галнафтогаз», ВАТ «Рубежанський КТК» і ін. Також на семінар були запрошені мер м. Миколаєва Володимир Чайка і начальник Миколаївського обласного керування НБУ Валентин Берегуля, що дали високу оцінку кредитно-інвестиційної діяльності банку «Аваль» у Миколаєвському регіоні, насамперед, фінансування стратегічної для регіону галузі — суднобудування.
Як повідомили прес-службі в Миколаївській ОД, метою семінару було представити нові можливості банку «Аваль» по корпоративному обслуговуванню VIP-клієнтів, розробити методологічні основи залучення і подальшого обслуговування клієнтів, що працюють у «регіоноутворючих», стратегічних галузях.
У ході семінару учасники обговорили можливості системи корпоративного банкінга, основні принципи аналізу фінансового стану підприємств банківськими ризиками-менеджерами, особливості кредитування холдингових підприємств, нові технології фінансування зовнішньоекономічної діяльності, продукти фондового ринку для VIP-клієнтів і т.д. Крім того, на семінарі виступили консультанти одного з найбільших світових аудиторів Ernst&Young c доповіддю «Фінансування інвестиційних і експансійних проектів», а також представники рекламного агентства Bates Ukraine, що представили доповідь «Маркетингові стратегії розвитку підприємств».
Як прокоментував семінар директор кредитного департаменту АППБ «Аваль» Віктор Горбачов, «це перший семінар такого рівня для українських комерційних банків, у ході якого банкіри розкрили технології обслуговування VIP-клієнтів, обмінялися досвідом роботи, намітили шляхи подальшого співробітництва».
На сьогодні, підкреслив він, «банк повинний виконувати для стратегічних клієнтів не тільки роль розрахункового чи кредитного центра. Великі холдинги, що працюють у регіоноутворюючих галузях, сьогодні вимагають з боку свого банку послуг по комплексному бюджетуванню, мінімізації бізнесів-ризиків, оптимізації фінансових потоків. Тому наша задача сьогодні — не завести на VIP-клієнта папку, а на основі всебічного аналізу комплексно допомагати йому розвивати його бізнес», — підкреслив директор кредитного департаменту АППБ «Аваль».
Як відзначив, підводячи підсумки семінару заступник голови правління АППБ «Аваль» Сергій Вовченко, «найважливішим підсумком дводенних дискусій став перелік тих першочергових спільних заходів щодо розвитку системи корпоративного обслуговування клієнтів, що вперше удався обговорити за круглим столом не тільки з керівниками регіональних банків, а і з найбільшими вітчизняними підприємствами».
За матеріалами:
Райффайзен Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас