Українці віддають превагу придбанню дорогих кондитерських подарунків у оригінальній упаковці як подарунків дітям до Нового року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці віддають превагу придбанню дорогих кондитерських подарунків у оригінальній упаковці як подарунків дітям до Нового року

Валюта
273
Українські споживачі віддають перевагу придбанню дітям до новорічних свят дорогих кондитерських подарунків у оригінальній ефектній упаковці.
На таку тенденцію вказують фахівці провідних українських виробників кондитерської продукції.
"З підвищенням загального рівня життя й зростанням платоспроможного попиту український споживач переключається на дорожчі та якісніші кондитерські вироби в оригінальній ефектній упаковці", - сказав Українським Новинам директор із маркетингу й продажів компанії "АВК" Владислав Аверченко.
У зв'язку із цим виробники щороку збільшують асортименти сезонної новорічної продукції в основному за рахунок збільшення кількості подарунків високого цінового сегмента.
При цьому, як зазначають експерти, щорічне зростання обсягу реалізації новорічних подарунків становить 20-30%.
Молодший бренд-менеджер торговельної марки "Корона" компанії Kraft Foods Україна Ганна Снігур підтвердила, що з кожним роком новорічні подарунки стають більш цікавими, і до складу подарунка вже входять не тільки солодощі, але й іграшки, а також самим подарунком може бути його упаковка.
Так, Kraft Foods Україна, з огляду на тенденції ринку, основний фокус цього року робить на новорічних подарунках преміального бренду Milka.
"Цього року досить різноманітні асортименти цих подарунків. Він містить у собі різні подарунки - у вигляді скриньок, тубусів, з іграшками. Хто завгодно може знайти собі подарунки на будь-який смак", - зазначила Снігур.
Також цього року компанія почала випускати новорічні подарунки під торговельною маркою "Корона".
Компанія "КОНТІ" до цих новорічних свят випустила 18 найменувань подарунків, що на 4 більше, ніж торік.
У компанії уточнили, що основна перевага подарунків - їх зручність і практичність - їх можна використовувати згодом як сумку, контейнер для дитячих сніданків та інше.
У компанії "АВК" також зазначають, що всі подарунки, крім свого безпосереднього призначення, виконують додаткові функції, наприклад, є м'якою іграшкою, рюкзаком або настільною грою.
Крім цього, компанія додатково захищає упаковку подарунків від розкриття в роздробі - упаковує подарунки в поліетиленовий пакет або ж оснащує їх саморозривними замками, які неможливо відкрити, не пошкодивши цілісність упаковки.
Тому що на ринку з'являється велика кількість нових видів упаковки подарунків, з різним утримуванням і в різних вагових форматах, діапазон цін на подарунки досить широкий і становить від 5 до 100 гривень і більше за упаковку.
Як повідомляло агентство, ємність українського ринку кондвиробів фахівці оцінюють в 1 млн. тонн за рік, з яких до 30% становить імпорт.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас