Під Києвом розбився літак: є жертви — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Під Києвом розбився літак: є жертви

Кримінал
1119
Вчора близько 17.00 у районі міжнародного аеропорту Жуляни розбився приватний літак, що належав директору чеської компанії MINIB Ltd, на борту якого були троє пасажирів і два пілоти. Борт запросив посадку в аеропорту Жуляни, після чого пропав з радарів. Незабаром його виявили на полі радгоспу "Совки" у 300 м від Окружної дороги. Всі члени екіпажа загинули. Основною причиною аварії є погана видимість через туман.
Літак Beechchraft King Air C-90 GT, що належить директору чеської компанії MINIB Ltd, яка виготовляє опалювальні конвектори, летів чартерним рейсом до Київа. За неофіційними даними, на борту перебував його власник Мілош Новак з дружиною Сюзанною Новаковою, його помічниця і два пілоти - всі громадяни Чеської Республіки.
Як розповів кореспонденту директор аеропорту Жуляни Сергій Нікіфоров, літак летів за планом, вчасно запросив посадку. Екіпажу передали координати, а також дані про те, що вертикальна видимість через туман становить лише 30 м, при горизонтальній - 800 м. Відповідно до міжнародних норм, припустима вертикальна видимість становить 60 м, горизонтальна - 800 м. Втім, пілот, за тими ж нормами, навіть при гіршій видимості приймає рішення щодо посадки самостійно. Після того, як пілот Beechchraft повідомив диспетчеру про готовність приземлитися, літак пропав з радарів.
Відразу прогримів вибух - не долітаючи до Жулян, літак пішов на зниження над полем радгоспу "Совки" (очевидці стверджують, що літак встиг випустити шасі), і врізався у вартову сторожку посередині поля. За словами Никифорова, який прибув на місце катастрофи одним з перших, разом із загоном рятувальної служби аеропорту, мотор літака відлетів на 80 м від місця зіткнення, сам літак розлетівся на шматки - "найбільша частина в діаметрі метра два".
Співробітники рятувальної служби Жулян загасили вогонь і виявили на місці катастрофи п'ятьох загиблих. Троє чоловіків і дві жінки загинули в момент удару. Аеропорт у цей час був закритий і відкрився вже після повернення рятувальників з місця катастрофи.
Незабаром на місце події прибули співробітники МНС під управлінням глави міністерства Нестора Шуфрича, міліція та спецотряд "Барс", бійці якого оточили територію катастрофи. Прокуратура і міліція не встигли оглянути місце події до настання темряви, експерти затримувалися в дорозі. В результаті було вирішено, що трупи заберуть після приїзду криміналістів, а детальний огляд місця події повинен проводитися вже сьогодні. Відповідно, до одержання точних даних, єдиної версії причин катастрофи немає. Поки, крім поганої видимості, фахівці розглядають імовірність технічної несправності, але якої саме - визначити складно - до здачі номера до друку "чорний ящик" знайдений не був (на приватних літаках такого плану він взагалі встановлюється за бажанням власника).
Близько 21.00 на місце катастрофи приїхав глава Мінтрансу Микола Рудьковський.
Зупинившись біля поля, яке представляло собою суцільну купу бруду, він запитав: "Чим туди можна доїхати?" Незабаром міністру надали джип Mitsubishi Pajero. Тимчасовою розслабленістю охорони зуміла скористатися кореспондент, яка виявила на місці катастрофи, що пілоти згоріли в кабіні, їх тіла сильно деформовані; пасажирів розкидало по полю, на них збереглися фрагменти одягу. Фотографа, що у цей час знімав на місці аварії, Микола Рудьковський змусив знищити всі знімки. Як з'ясувалось, у сторожці, у яку при посадці урізався літак, жила бабуся, що на момент зіткнення перебувала всередині. Її особу поки не ідентифікували.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас