Мінтранс скуповує своє — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мінтранс скуповує своє

Казна та Політика
182
Як стало відомо "Экономическим известиям", лізингоотримувачем третього і четвертого серійних літаків Ан-148 стане державна лізингова компанія "Лізингтехтранс", що входить в управління Мінтрансзв’язку.
Очікується, що експлуатувати літак стане державне авіаційне підприємство "Україна", що спеціалізується на перевезенні перших осіб країни.
Учора компанія "Лізингтехтранс" розкривала заявки, подані для участі в конкурсі на одержання в лізинг трьох літаків Ан-148. Як повідомив комерційний директор підприємства Тарас Семикопний, літаки були виставлені на три лоти. "На два з них є одна заявка", - заявив пан Семикопний, відмовившись назвати компанію, що зацікавилася вітчизняною технікою. "Нам ще потрібно перевірити деякі дані про компанію, наприклад, підтвердити її платоспроможність.
На наступному тижні, гадаю, ми зможемо оголосити остаточний результат конкурсу", - пообіцяв представник компанії. Втім, джерело на підприємстві на умовах анонімності повідомило, що заявки від авіакомпаній не надійшли, тому замовником літаків виступить сама лізингова компанія. "Покупка літаків здійсниться за бюджетні гроші. Замовлення виробникові - заводу "Авіант" - зробить "Лізингтехтранс". Літати на цих літаках, швидше за все, будуть клієнти ДАП "Україна", - сказало джерело.
Нагадаємо, розкриття конкурсних заявок на визначення лізингоотримувача трьох літаків Ан-148 переносилося кілька разів. За неофіційною інформацією - через відсутність заявок від авіакомпаній. Експерти відзначають, що навіть при всіх достоїнствах вітчизняного пасажирського літака експлуатувати перші серійні екземпляри зазвичай є мало охочих. Це пов'язане з відсутністю баз технічного обслуговування нових літаків, з додатковими витратами з доведення та обкатування літаків і двигунів. Крім того, у порівнянні з імпортною технікою, відзначають представники деяких авіакомпаній, ціна вітчизняного Ан іноді виявляється неконкурентоспроможною.
Втім, чи буде ДАП "Україна" справді експлуатувати Ан-148 - поки незрозуміло. Учора на засідання уряду був винесений проект постанови "Про затвердження концепції відновлення парку повітряних суден ДАП "Україна". Документ припускає закупівлю до 2016 р. двох літаків А319 CJ виробництва європейського концерну Airbus, а також двох Ан-148 у базовій комплектації. Усього на ці потреби планувалося витратити 1,187 млрд. грн. Документ пройшов узгодження профільних комітетів, однак не був схвалений прем'єр-міністром і відправлений на доопрацювання.
Важко припустити, що саме не сподобалося Віктору Януковичу в документі, можливо, прем'єр-міністру просто стало прикро із приводу того, що літати на цих літаках йому вже не прийдеться.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас