Новини
22.08.2012 21:00

Укрзалізниця модернізує старі поїзди - за 28% від вартості нових



Зображення: PHLУкрзалізниця модернізує старі поїзди - за 28% від вартості нових

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") модернізує тяговий рухомий склад. Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", в поточному році планується модернізувати 15 електровозів ВЛ11, з яких вже модернізовано 6 од.

Вартість модернізації і капітального ремонту з продовженням терміну служби на 15 років складає 28% від вартості нового електровоза. Загалом, починаючи з 2013 року, "Укрзалізниця" планує щорічно здійснювати комплексну модернізацію 20 електровозів ВЛ-11.

За даними прес-служби, до теперішнього часу автоматичною системою САУРТ-БАРС, що має переваги перед штатною САУРТ-034Ю модернізовано 26 електровозів ВЛ11. Це забезпечує автоматичну стабілізацію швидкості і струму рекуперації. Річний ефект на один локомотив від впровадження нової системи - 170-250 тис. грн.

Системою автоматичного управління вентиляцією охолодження тягових двигунів ПСВ50/16 модернізовано 214 електровозів ВЛ80 та ВЛ40. Це дозволяє економити електроенергію і впливати на інтенсивність вентиляції. Річний економічний ефект від впровадження цієї системи на одному електровозі - 160 тис. грн.

Крім того, здійснюється модернізація тепловозів ЧМЕ3 новим силовим обладнанням і конденсаторною системою пуску дизеля. Це дозволяє знизити непродуктивні витрати палива через скорочення часу простою тепловоза в режимі холостого ходу. У середньому за місяць зниження витрати палива одним тепловозом, обладнаним новою системою, становить до 140 кг, або 1,7% від загальних витрат.

Триває комплексна модернізація тепловозів серії М62 новим силовим обладнанням. Вартість такого виду модернізації орієнтовно становить близько 70% від вартості нового тепловоза. Досвід експлуатації тепловозів, модернізованих дизелями нового покоління, в Польщі, Литві, Росії, Казахстані та Угорщині, показав, що економія палива становить близько 32%, масла - 69%, збільшення міжремонтного пробігу на 30%.

Крім того, в поточному році планується модернізувати 16 тепловозів серії ЧМЕ-3 системою підігріву охолоджуючої рідини дизеля. Під час експлуатаційних випробувань було встановлено: економія становить 8,9 л дизельного палива, або 80,9% на одну годину прогріву дизеля. При тривалості робочої зміни 12 годин "гарячий" простий становить 20%, або 2,4 години, на які витрачається 26,4 л палива, а при застосуванні даної системи витрати складають 5 л літрів. Економія за одну зміну - 21,4 літра, за добу - 42,8 літра. Річний ефект від впровадження даної системи на одному тепловозі орієнтовно становить 50 тис. грн. Зазначені заходи здійснюються для впровадження енергозберігаючих технологій, поліпшення експлуатаційних характеристик локомотивів та умов праці локомотивних бригад.


За матеріалами Фiнанси та Кредит

Дивись також

Все, що ми знаємо про: Інтерфакс-Україна   

Архiви: 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000

Спільнота