Укрзалізниця модернізує старі поїзди - за 28% від вартості нових


Укрзалізниця модернізує старі поїзди - за 28% від вартості нових

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") модернізує тяговий рухомий склад. Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", в поточному році планується модернізувати 15 електровозів ВЛ11, з яких вже модернізовано 6 од.

Вартість модернізації і капітального ремонту з продовженням терміну служби на 15 років складає 28% від вартості нового електровоза. Загалом, починаючи з 2013 року, "Укрзалізниця" планує щорічно здійснювати комплексну модернізацію 20 електровозів ВЛ-11.

За даними прес-служби, до теперішнього часу автоматичною системою САУРТ-БАРС, що має переваги перед штатною САУРТ-034Ю модернізовано 26 електровозів ВЛ11. Це забезпечує автоматичну стабілізацію швидкості і струму рекуперації. Річний ефект на один локомотив від впровадження нової системи - 170-250 тис. грн.

Системою автоматичного управління вентиляцією охолодження тягових двигунів ПСВ50/16 модернізовано 214 електровозів ВЛ80 та ВЛ40. Це дозволяє економити електроенергію і впливати на інтенсивність вентиляції. Річний економічний ефект від впровадження цієї системи на одному електровозі - 160 тис. грн.

Крім того, здійснюється модернізація тепловозів ЧМЕ3 новим силовим обладнанням і конденсаторною системою пуску дизеля. Це дозволяє знизити непродуктивні витрати палива через скорочення часу простою тепловоза в режимі холостого ходу. У середньому за місяць зниження витрати палива одним тепловозом, обладнаним новою системою, становить до 140 кг, або 1,7% від загальних витрат.

Триває комплексна модернізація тепловозів серії М62 новим силовим обладнанням. Вартість такого виду модернізації орієнтовно становить близько 70% від вартості нового тепловоза. Досвід експлуатації тепловозів, модернізованих дизелями нового покоління, в Польщі, Литві, Росії, Казахстані та Угорщині, показав, що економія палива становить близько 32%, масла - 69%, збільшення міжремонтного пробігу на 30%.

Крім того, в поточному році планується модернізувати 16 тепловозів серії ЧМЕ-3 системою підігріву охолоджуючої рідини дизеля. Під час експлуатаційних випробувань було встановлено: економія становить 8,9 л дизельного палива, або 80,9% на одну годину прогріву дизеля. При тривалості робочої зміни 12 годин "гарячий" простий становить 20%, або 2,4 години, на які витрачається 26,4 л палива, а при застосуванні даної системи витрати складають 5 л літрів. Економія за одну зміну - 21,4 літра, за добу - 42,8 літра. Річний ефект від впровадження даної системи на одному тепловозі орієнтовно становить 50 тис. грн. Зазначені заходи здійснюються для впровадження енергозберігаючих технологій, поліпшення експлуатаційних характеристик локомотивів та умов праці локомотивних бригад.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Все, що ми знаємо про:Інтерфакс-Україна
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA