До банків - претензії на швидкість


До банків - претензії на швидкість

Українці всі частіше відмовляються від банківських послуг через низьку якість обслуговування та недовіру до банків. Такі результати опитування населення обнародувала відома в Україні дослідницька компанія Gfk Ukraine.

Відповідно до дослідження Gfk Ukraine за друге півріччя 2006 року, 22% опитаних респондентів перервало співробітництво з банками в порівнянні з 15% за підсумками першого півріччя. У звіті компанії говориться, що люди незадоволені якістю обслуговування банків.

"Також помітно збільшилася - з 8 до 19% - частка тих, хто припинив співробітництво через втрату довіри до банок", - говориться в ньому. Дослідження проводилося серед 4911 осіб у містах з населенням вище 50 тис.

"Незадоволеність якістю обслуговування зростає як фактор, що впливає на розрив ділових відносин", - говорить керівник відділу дослідження ринків і послуг Gf Ukraine Гліб Вишлінський. За його словами, у першу чергу, люди незадоволені швидкістю обслуговування в банках. "Вони хочуть витрачати на це менше часу", - відзначає аналітик.

Квітка зіграла свою роль

Крім дослідження інтересу українців до банківських послуг, Gfk Ukraine вивчила впізнаваємість вітчизняних банків серед населення. Однак репрезентативним це опитування назвати навряд чи можна, адже в компанії зізналися, що замовлення на дослідження зробили два найбільших банки країни - Райффайзен Банк Аваль та Приватбанк.

Виявилося, що, на думку опитаних, найбільш популярними банками саме є Райффайзен Банк Аваль, Приватбанк і державний Ощадбанк. За показниками впінаваємості банку без підказки лідирує Приватбанк (його знали 64% респондентів), а по з підказкою перше місце поділили Ощадбанк та Райффайзен Банк Аваль - 88%.

"Ці три банки лідирують, тому що вони максимально присутні в регіонах, - пояснює директор компанії "Простобанк Консалтинг" Леонід Красавцевв. - Інші банки доганяють їх, але у зв'язку з тим, що Райффайзен Банк Аваль, Приватбанк та Ощадбанк довше інших присутні на ринку, дослідження показують такий результат".

Згідно даним Gfk Ukraine, Укрсоцбанк поступився своєю четвертою позицією з впізнаваємості банку "Надра". Цей факт також не дивує, адже банк торік провів широкомасштабну кампанію по ребрендінгу, на яку витратив десятки мільйонів доларів.

"Зріст впізнаваємості банку "Надра" пов'язаний не тільки з ребрендінгом, - відзначає Вишлінський. - Можна виділити ще два фактори: перший – це триваюче швидке збільшення філіальної мережі банку і другий - нарощування клієнтської бази, у тому числі через зарплатні проекти, що автоматично приводить до збільшення знань про банк".

Головні рекламодавці

За словами Вишлінського, за рівнем витрат банків на рекламу (у першу чергу, на телебаченні) лідирують банк "Надра", Райффайзен Банк Аваль та ОТП Банк. У банках не кажуть, які суми витрачають на рекламу, мотивуючи свою відмову комерційною таємницею. Хоча банкіри не приховують, що ще більше будуть збільшувати свої рекламні бюджети.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Рейтинг популярності матеріалу «До банків - претензії на швидкість» на Finance.UA - 2.0
В Контексті Finance.UA