Cтраховим компаніям доводиться вигадувати методи стимулювання продажу полісів ОСАЦВ


Ігор НАУМЕЦЬ

За умов відсутності суворого контролю ДАІ за наявністю поліса цивільної відповідальності автовласника страховим компаніям доводиться вигадувати методи стимулювання продажу.

Деякі страховики почали продавати поліси ОСАЦВ на виплат.Метод продажу привабливий для підприємств, які володіють великими автопарками. Контракти зателефонували до дюжини страхових компаній з метою дізнатися про умови автоцивільного кредитування. В одній великій страховій компанії Контрактам спочатку відмовили в такій схемі купівлі поліса, але після інформації про перспективи застрахувати «автопарк з восьми автомобілів» повідомили, що отримати страховку на виплат із щомісячними платежами неможливо, а поквартальне розбиття є цілком імовірним. Єдиною страховою компанією, яка повідомила про реально передбачену можливість продажу поліса автоцивільної відповідальності автовласника на виплат виявилася «Оранта». Щоправда, як уточнили в компанії, така можливість надається лише в тому випадку, якщо автопарк становить не менше ніж 10 автомобілів.

Методикою продажу «автоцивілки» на виплат користуються деякі банки для залучення клієнтів. Наприклад, ПриватБанк запропонував автовласникам послугу «автоцивілка в кредит». Клієнтам пропонується взяти кредит на купівлю поліса. Відсоткову ставку встановлено на рівні менше ніж 1% річних, що фактично означає продаж полісів в розстрочку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк Оранта
Рейтинг популярності матеріалу «Cтраховим компаніям доводиться вигадувати методи стимулювання продажу полісів ОСАЦВ» на Finance.UA - 2.2
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA