Пластиковi картки та кредити стають масовими послугами


Близько 66% мешканцiв мiст є клiєнтами банкiв, ще 19% користуються послугами здiйснення платежiв та грошових переказiв в небанкiвських установах (переважно в "Укрпоштi"). Послугами "Ощадбанку" користується 46% опитаних, "Приватбанку" - 15%, 11% є клiєнтами банку "Аваль". Про це свiдчать результати опитування, проведеного компанiєю GfK-USM наприкiнцi 2003 року серед 5000 мешканцiв мiст з населенням понад 50 тисяч чоловiк в межах регулярного дослiдження ринку банкiвських послуг України. Ця вибiрка є репрезентативною для дорослого населення мiст з кiлькiстю мешканцiв понад 50 тис. чол. Максимальна похибка вибiрки становить 1,4%

Використання банкiвських послуг

Найбiльш поширеними в Українi є п'ять банкiвських послуг: здiйснення платежiв - нею користується 79% опитаних, поточний рахунок (зокрема, картковий) - 29%, пластикова картка - 21%, обмiн готiвкової валюти - 9% та переказ грошей - 8%. Вже понад 5% громадян користується одним з видiв кредиту, а кiлькiсть тих, хто планує скористатися одним iз видiв кредиту - 6% - навiть перевищує кiлькiсть тих, хто ним зараз користується. Однiєю послугою користуються 49% клiєнтiв банкiв, 30% - двома, 21% - трьома та бiльше послугами. Лише 20% власникiв карток використовують свою пластикову картку для оплати товарiв в магазинах. Решта не використовує свою картку для здiйснення покупок, зокрема, через невелику кiлькiсть магазинiв, обладнаних термiналами для оплати товарiв (цю причину зазначили 26% респондентiв), та занадто високий рiвень цiн в магазинах, обладнаних термiналами (17%). 15% респондентiв вважає, що їхня пластикова картка не призначена для оплати товарiв, 13% не знають, що за допомогою їхньої пластикової картки можна здiйснювати покупки, 20% не змогли назвати причин, через якi вони не використовують свою карту для оплати в магазинах.

Банки-лiдери

В трiйку лiдерiв на ринку банкiвських послуг для фiзичних осiб входять "Ощадбанк", "Приватбанк" та "Аваль". Послугами "Ощадбанку" користується 46% опитаних, 15% обслуговуються в "Приватбанку" та 11% є клiєнтами банку "Аваль". Промiжну позицiю мiж банками-лiдерами та рештою банкiв займають "Промiнвестбанк" та "Укрсоцбанк", клiєнтами яких є вiдповiдно 4% i 3% респондентiв. Послугами лише одного банку користуються 66% клiєнтiв банкiв, 34% - двох i бiльше.

Найбiльш високi показники знання з пiдказкою (респонденту показують картку з перелiком банкiв) мають "Ощадбанк", "Аваль" та "Приватбанк". 86% опитаних сказали, що знають "Ощадбанк", 82% - банк "Аваль", 72% - "Приватбанк". До другої групи банкiв за вiдомiстю належать "Укрсоцбанк" (53%) та "Промiнвестбанк" (47%). Iншi банки знають менше 40% опитаних. За показником привабливостi лiдерами є "Приватбанк" та банк "Аваль" - 19% опитаних назвали цi банки привабливими. Дещо менша частка респондентiв - 15% - вважає привабливим "Ощадбанк". Середнi показники привабливостi мають "Промiнвестбанк" (6%) та "Укрсоцбанк" (5%), тодi як привабливiсть решти банкiв не перевищує 2,5%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Рейтинг популярності матеріалу «Пластиковi картки та кредити стають масовими послугами » на Finance.UA - 2.0
В Контексті Finance.UA