Airbus відкриє в Китаї центр безпілотних розробок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Airbus відкриє в Китаї центр безпілотних розробок

Технології&Авто
93
Компанія Airbus планує відкрити інноваційний центр в Шеньчжені (Китай) з розробки безпілотних технологій для літаків майбутнього. Одним з партнерів в області ШІ може стати Baidu, пише Bloomberg.
Ідеологом створення наукового центру в Китаї є головний технічний директор Airbus Пол Єременко, 38-річний інженер і випускник MTІ і Калтеха, відомий своїм просуванням автономних технологій в Motorola, Google і DARPA. Примітно, що він народився у Львові (Україна) і є сином радянсько-американського математика Олександра Єременка, який іммігрував в 1993 році в США. Маршал Радянського Союзу Олександр Єременко — його прадід.
За словами Єременка, Шеньчжень — це «нова Кремнієва долина», а безпілотні технології допоможуть Airbus в найближчому майбутньому перейти на управління цивільними літаками одним пілотом. Це має зробити революцію в авіаційному бізнесі, оскільки скоротить величезні витрати. В авіації спостерігається схожа з автомобілями тенденція автоматизації, і такі компанії, як Boeing, починають активно вкладати ресурси в автономні технології.
Однак втілити цю ідею буде непросто, оскільки другий пілот сьогодні потрібен не стільки для зняття навантаження на командира екіпажу, скільки з міркувань безпеки. Після того, як пілот Germanwings у березні 2015 року направив А320 у французькі Альпи, замкнувшись у кабіні, багато авіакомпаній зробили наявність двох людей у кабіні обов’язковою у всі часи.
До того ж невідомо, чи захочуть пасажири літати на безпілотному літаку, каже колишній керівник American Airlines Роберт Манн. «Люди, можливо, побоюються такого роду речей, — каже Шукор Юсоф, засновник авіаційної консалтингової фірми Endau Analytics в Малайзії. — Зараз з’являються робомобілі і безпілотні автобуси, але для чогось літаючого зовсім інші вимоги».
За словами Єременка, Китай — один з найбільш перспективних ринків для розвитку авіації. Незабаром він стане найбільшим з перевезень, і Airbus зацікавлений продавати туди літаки. Це, в свою чергу, спричинить брак пілотів, і щоб підтримати ринок, необхідно вкладатися в автономні технології.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас