Trafigura: період низьких цін на нафту закінчується — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Trafigura: період низьких цін на нафту закінчується

Енергетика
989
Період стабільно низьких цін на нафту наближається до кінця, оскільки попит зростає і дефіцит поставок вже не за горами, пише Bloomberg з посиланням на компанію Trafigura Group, яка є третім за величиною незалежним нафтотрейдером.
Світовий ринок може зіткнутися з дефіцитом до 2019 р., заявив Бен Лакок з Trafigura Group на конференції S&P Global Platts APPEC у вівторок. За його словами, до 2019 р. в результаті скорочення поставок може бути втрачено до 9 млн барелів нафти на день. При цьому компанія дотримується “бичачого” настрою щодо попиту, особливо в Індії, найдинамічнішому в світі споживачі нафти.
“Ми наближаємося до кінця [періоду] “низьких надовго” цін на нафту”, – сказав Лакок.
Як і Trafigura, Citigroup Inc. очікує, що попит буде випереджати видобуток. Citigroup прогнозує, що дефіцит на ринку може виникнути в 2018 р.. Це відповідає помірно “бичачому” настрою нафтотрейдерів, присутніх в Сінгапурі на конференції APPEC. Цей щорічний захід, як правило, служить добрим барометром для визначення перспектив нафти на найближчий рік. Як відзначають в BP, сильне економічне зростання стимулює споживання нафти значно вище від історичного рівня, в той час як ОПЕК і її союзники обмежують виробництво.
Сплеск виробництва сланцевої нафти в США, який спонукав Організацію країн-експортерів нафти захищати свою частку на ринку, посилив перевиробництво за останні три роки, що призвело до обвалу цін. В цьому році ОПЕК змінила курс, знизивши обсяг виробництва, щоб зменшити надлишок нафти.
Падіння цін
Коли голова BP Боб Дадлі в квітні 2015 р. говорив, що ціни залишаться низькими надовго, нафта марки Brent торгувалася поблизу позначки $63 за барель. До наступного січня ціна опустилася нижче ніж $30 і відтоді не перевищувала $60. Ф’ючерси як і раніше торгуються більш ніж на 50% нижче рівня середини 2014 р.
Piccy.info - Free Image Hosting
Зниження цін на нафту призвело до зростання продажів позашляховиків у США і Китаї, що потенційно може збільшити попит на паливо, зазначив Лакок з Trafigura. За його словами, поширення електромобілів відбувається занадто пізно, щоб полегшити майбутні проблеми з поставками нафти.
Навіть якщо б всі нові транспортні засоби в США були електромобілями, знадобилося б понад 12 років для заміни всіх автомобілів, пояснив він. Між тим, в американському сланцевому секторі падає продуктивність.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас