Литва і Білорусь електрифікували прикордонні ділянки за 26,3 млн євро
Lietuvos gelezinkeliai і Білоруська залізниця завершили проект електрифікації прикордонних ділянок по маршруту Мінськ – Вільнюс, передає ЦТС з посиланням на “РЖД-Партнер”.
Протяжність електрифікованої гілки з литовської сторони Науйойї Вільня – Кяна – державний кордон становить 28,6 км. Дана ділянка довгий час була неелектрифікована, тому там застосовувалася тепловоз тяга. Електрифікація дозволить надалі використовувати електровози від держкордону в західному напрямку через Вільнюс до Каунаса.
Вартість робіт склала 26,3 млн євро.
У свою чергу, з білоруської сторони електрифікували 84 км на лінії Молодечно – Гудогай – кордон Литви. У зв’язку з цим БЖД вперше запустила від станції Ставки в напрямку кордону Литви вантажний потяг вагою 5500 тонн на електротязі. Тест був здійснений магістральним електровозом БГК-1.
Однак поки що для транспортування вантажів на вказаній ділянці будуть використовувати дизельні локомотиви з їх заміною в майбутньому на електротягу.
Що стосується пасажирського сполучення, то регулярний рух двоповерхових електропоїздів за маршрутом Мінськ – Вільнюс очікується з грудня 2017 року.
Довідка Finance.ua:
- У Литві всього електрифіковано 149 км шляхів.
- До 2021 року пройдуть роботи на маршруті Ківішкес – Вічюнай – Вайдотай – Панеряй (напрямок із заходу країни в напрямку Вільнюса).
- До 2023 року планується електрифікувати лінію Кайшядоріс – Шяуляй – Клайпеда – Драугісте протяжністю близько 320 км.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною