Німецький автопром може не витримати конкуренції з Tesla і Китаєм — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німецький автопром може не витримати конкуренції з Tesla і Китаєм

Фондовий ринок
3435
Mercedes, BMW і Volkswagen скоро можуть програти конкуренцію автовиробникам із США і Китаю, які зробили ставку на електромобілі і повністю відмовляються від ДВЗ, пише Clean Technica.
У 2016 році BMW, Mercedes та Volkswagen виручили $552 млрд і заробили $30 млрд за рахунок продажу автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами. ДВЗ все ще в ходу, і німецькі автовиробники не хочуть влаштовувати собі кризу завчасно. Як, власне, і уряд Німеччини, який хоче знизити викиди, але не може ігнорувати суворого факту — 14% ВВП країни припадає на автомобільну промисловість.
«Німецька автоіндустрія потребує перепочинку, — каже колишній голова Opel Карл-Томас Нейман. — Вона повинна визнати, що викопне паливо поступово вимирає. Хоча двигун внутрішнього згоряння все ще буде використовуватися в найближчі роки, все зміниться. Німецькому автопрому потрібно зосередитися на набагато меншій кількості моделей і використовувати зекономлені на розробці гроші для інвестицій в електромобілі».
Нейман вважає Tesla головною причиною прийдешньої кризи в німецькій автоіндустрії. «До Tesla всі думали про електричні машини як про щось, що можна було б зустріти тільки в ірраціональних вимогах Каліфорнійської ради з екології, — каже він. — Але тепер все більше країн виступають за те, щоб заборонити транспортні засоби на викопному паливі. Навіть Китай, де екологічна культура не на найвищому рівні, посилює вимоги для виробників звичайних автомобілів».
У BMW було створено окремий підрозділ, присвячений виключно електромобілям, але продажі нових моделей i3 і i8 розчарували інвесторів. У відповідь компанія скасувала його і зосередилася на гібридах.
У Volkswagen обіцяють, що до 2025 року під різними брендами концерну будуть випускатися 50 моделей електромобілів. Один з них, I. D. Buzz, повинен стати новою інтерпретацією знаменитого мікроавтобуса VW. Щоправда, ця модель знаходиться в стадії розробки вже 5 років, і ще стільки ж буде потрібно для початку виробництва. «Перенесення термінів і половинчасте впровадження нових технологій стали символом десятиліття для німецької автомобільної промисловості», — каже Нейман.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас