Bombardier і Siemens близькі до угоди про два СП у сфері залізничного машинобудування - ЗМІ
Канадська авіа- і машинобудівна корпорація Bombardier Inc. і німецький диверсифікований холдинг Siemens AG перейшли до завершальної стадії переговорів про об’єднання операцій, пов’язаних з виробництвом локомотивів, сигнального та іншого обладнання для залізних доріг.
Перед обличчям зростаючої конкуренції з боку китайських компаній Siemens і Bombardier можуть створити два СП. У першому (як очікується, його буде контролювати Siemens) будуть сконцентровані активи з виробництва сигнального обладнання. Друге (під контролем Bombardier) займеться випуском рухомого складу.
Представники компаній не коментують це повідомлення.
За оцінками джерел WSJ, сукупна річна виручка двох СП складе близько 15 млрд євро.
Влітку 2015 року компанії вже проводили аналогічні обговорення, що не увінчалися успіхом.
Влітку 2015 року компанії вже проводили аналогічні обговорення, що не увінчалися успіхом.
Подібна угода потребує схвалення антимонопольних органів, проти неї можуть виступити профспілкові організації в країнах, де працюють компанії.
Підрозділ Siemens Mobility, зокрема, виробляє всі види рейкового транспорту, включаючи локомотиви і поїзди ICE для високошвидкісних залізниць у Німеччині, що з’єднують найбільші міста. Siemens Mobility також випускає міські трамваї і сигнальне обладнання. У Росії у нього є спільне підприємство з групою “Сінара” – ТОВ “Уральські локомотиви”.
Підрозділ Bombardier Transportation з 1990-х рр. співпрацює з російськими компаніями. Зокрема, СП з ВАТ “Російські залізниці” (MOEX: RZHD) – ВАТ “Бомбардьє Транспортейшн (Сигнал)” – займається складанням систем мікропроцесорної централізації стрілок і сигналів.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Поділитися новиною