У Google Analytics з'явиться голосове управління — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Google Analytics з'явиться голосове управління

Рекламний ринок
217
Скоро Google Analytics в буквальному сенсі можна буде ставити запитання про сайти і додатки. Щоб дізнатися про тенденції мобільного та настільного трафіку, кількість користувачів в певний день або країни, з яких в минулому місяці було найбільше відвідувань, не потрібно буде відкривати відповідну панель. Ви зможете просто ввести питання або поставити його вголос.
Менеджер з продукту Анісса Алусі (Annissa Alusi) продемонструвала нововведення представнику TechCrunch, поставивши системі три згадані вище запитання. У кожному з випадків Google Analytics дав всеосяжну відповідь всього за кілька секунд.
Старший директор з вимірів і аналітики Бабак Пахлаван (Babak Pahlavan) стверджує, що додавання підтримки голосу і команд природної мови — це велике оновлення. На його розробку пішло три роки і могло піти ще більше, якби команда не створила систему на основі технології обробки природної мови, яку Google вже використовує в Android і пошуку.
Нововведення дозволяє будь-якій людині в компанії ставити базові запитання, завдяки чому у аналітиків з’являється час на більш складні проблеми. Голосове управління з’явиться в настільній і мобільній версії Google Analytics. Тому, каже Пахлаван, користувачі зможуть ставити питання коли завгодно.
Голосове управління англійською мовою з’явиться в сервісі в найближчі кілька тижнів. Нововведення — частина ініціативи під назвою Analytics Intelligence, спрямованої на те, щоб клієнти стали краще розуміти дані Google Analytics.
З часом голосове управління має стати «розумнішим». Система буде навчатися на користувацьких питаннях. Алусі каже, що поки що технологія добре відповідає на питання, які починаються зі слова «Що?». Але скоро вона навчиться давати відповіді і на питання «Чому?».
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас