Відділення "Кредобанку" працюють у повному обсязі
Від 3 липня 2017 року всі відділення “Кредобанку” працюють у повному обсязі та надають повний спектр послуг для фізичних та юридичних осіб.
Електронні канали обслуговування (онлайн-банкінг KredoDirect та iFOBS), розрахунки платіжними картками (у тому числі гаманцем KredoPay) та банкомати роботу не припиняли та продовжують працювати у штатному режимі. Контакт-центр обслуговує клієнтів у повному обсязі.
Конфіденційність даних клієнтів та безпеку коштів збережено.
Дякуємо всім клієнтам за розуміння ситуації, що склалася, та за терпіння. “Кредобанк” продовжує працювати для Вас у звичному режимі.
За матеріалами: Кредобанк
Поділитися новиною