Disney і NBC створять рекламну платформу на базі блокчейну
Американський телекомунікаційний гігант Comcast в партнерстві з медіакорпораціями Disney, NBC, Mediaset Italia, Channel 4 і TF1 розробляє блокчейн-платформу для рекламних кампаній.
Про це повідомляється на сайті компанії Comcast.
Нова платформа отримала назву «Blockchain Insights Platform». На думку розробників, технологія розподіленого реєстру, що лежить в основі платформи, робить процес створення і управління рекламними кампаніями більш прозорим і ефективним.
“Новий технологічний підхід робить процес управління відеорекламою більш ефективним і забезпечує високий рівень захисту даних. В рамках ініціативи, ми будемо працювати з нашими партнерами над поліпшенням процесу планування рекламних кампаній і розширенням можливостей таргетування. В кінцевому підсумку ми хочемо підвищити цінність всієї індустрії телереклами”, – сказав старший віце-президент рекламного підрозділу Comcast Марсин Йенкес.
За матеріалами: Forklog
Поділитися новиною