У Харкові розглядають можливість купівлі вагонів метро при фінпідтримці Німецького банку розвитку


У Харкові розглядають можливість купівлі вагонів метро при фінпідтримці Німецького банку розвитку

Перший заступник міського голови Харкова Ігор Терехов провів перший раунд переговорів з представниками Німецького банку розвитку KfW (Kreditanstalt für Wiederaufbau) з питання купівлі нових вагонів метрополітену за фінансової підтримки банку.

“Сторони обговорили можливість придбання нових вагонів метро в рамках реалізації Національної програми міського громадського транспорту України (UPPT), за фінансової підтримки банку “KfW”. Також у зустрічі взяв участь Генеральний консул ФРН в Донецьку, офіс в Дніпрі Вольфганг Мессінгер”, – повідомляє прес-служба Харківської міськради.

За словами В.Мессінгера, мова йде про виділення EUR 50 млн.

І.Терехов зазначив, що влада Харкова зацікавлена у співпраці з KfW для розвитку міської інфраструктури. “Ми зацікавлені у співпраці з німецьким банком, щоб розвивати інфраструктуру міста. Ми плануємо купувати вагони з асинхронними двигунами, що дозволить знизити споживання електроенергії на 30%, економити ресурси і кошти для нових проектів з модернізації міста”, – сказав І.Терехов.

На його думку, завдяки децентралізації Харків отримав ресурси, необхідні для погашення кредитів. “У Харкова хороші кредитні рейтинги. В зв’язку з бюджетною децентралізацією маємо всі можливості покривати відсотки і тіло кредиту”, – сказав І.Терехов.

Як повідомлялося раніше, близько 90 вагонів для харківського метро планується закупити за кредитні кошти, які виділять Європейський банк реконструкції і розвитку і Європейський інвестиційний банк в рамках проекту розвитку третьої черги Харківського метрополітену.

Німецький банк розвитку KfW – це державний банк, який за дорученням німецького уряду фінансує програми в різних країнах, в тому числі в Україні.

Співпраця між KfW і Харківською міською радою можлива в рамках Рамкової угоди про надання індивідуальних кредитів Україні, яка була підписана між урядами України і Німеччини в квітні 2015 року (загальна сума фінансування – 300 млн євро). Кредити надаються на проекти, спрямовані на модернізацію інфраструктури східної України – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та модернізація об’єктів інфраструктури, в тому числі в сфері транспорту, енергетики, водопостачання, водовідведення, об’єктів соціальної інфраструктури, відновлення і будівництво житла.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «У Харкові розглядають можливість купівлі вагонів метро при фінпідтримці Німецького банку розвитку» на Finance.UA - 2.1
В Контексті Finance.UA