На Китай припадає понад 40% всіх трансакцій у глобальній електронній торгівлі


На Китай припадає понад 40% всіх трансакцій у глобальній електронній торгівлі

Китай залишається найбільшим глобальним ринком електронної комерції у вартісному вираженні, на частку якого припадає понад 40% всіх трансакцій.

На момент 2014 року, трансакції через платформи електронної комерції досягли 26,1 трлн. юанів ($ 3,8 трлн) в 2016 році, збільшившись на 19,8% з 2015 року, за даними міністерства торгівлі Китаю.

Послуги, пов’язані з торгівлею електронними коштами, у 2016 році склали 2,45 трлн юанів ($357,5 млрд), збільшившись з 2015 року на 23,7%.

Цей зростаючий ринок підтримується більшою кількістю користувачів Інтернету, яка досягла 731 млн осіб (53,2% населення країни). На інтернет-покупців припадає 467 млн, або 63,8% інтернет-користувачів. Ще 441 млн. використовують мобільні телефони для здійснення замовлень, які демонструють річні темпи зростання в 29,8%.

Зростання ринку електронної комерції в Китаї пов’язане зі швидким розширенням торгових майданчиків Taobao,Tmall і платформи JD.com. Одяг, електронні прилади, мобільні телефони, цифрові товари, продукти харчування та напої є одними з найбільш продаваних товарів на платформах електронної торгівлі.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фінтех і Картки
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «На Китай припадає понад 40% всіх трансакцій у глобальній електронній торгівлі» на Finance.UA - 2.1
В Контексті Finance.UA