Що сьогодні виділяє компанію серед інших продавців фінансових послуг — думка експерта
Що вашу компанію вирізняє серед інших продавців? Що потрібно зробити для того, щоб клієнти й надалі були лояльні до вашої організації і продовжували користуватися вашими фінансовими послугами.
На думку Валентина Яроменка, Директора агентства Mark&Sales, в період жорсткої конкуренції за клієнта перевагу отримає продавець, який створює унікальний продукт для своїх клієнтів, як існуючих, так і потенційних. В ідеалі – потрібно створювати унікальні продукти під кожного конкретного клієнта.
Про це він повідомив на спеціалізованій конференції FinSales 2017.
За його словами, при цьому жоден унікальний продукт не може залишатися унікальним для усіх споживачів. Тому у сфері надання фінансових послуг компанія повинна прагнути до створення унікальних продуктів для унікальної цільової аудиторії.
Також Валентин Яроменко виділив дві головні тенденції розвитку ринку фінансових послуг: автоматизація надання послуг і впровадження механізмів підвищення ефективності продажів співробітників компанії.
«Консультант повинен мати перед собою чіткий, заздалегідь встановлений алгоритм продажу послуги клієнту, це буде сприяти підвищенню ефективності його роботи», – підкреслив Яроменко.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною