Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону


Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону

Тепер українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг. Про це повідомляє Teplo.

Для того, щоб зв’язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Повідомляється, що новий сервіс структурований наступним чином:

за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, українці будуть мати можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 поширених питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора. Якщо враховувати загальне невдоволення споживачів політикою НКРЕКПі якістю послуг – дзвінків на гарячу лінію буде багато.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону» на Finance.UA - 2.7
В Контексті Finance.UA