Три тренди, які змінять ринок автопрому до 2020 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Три тренди, які змінять ринок автопрому до 2020 року

Технології&Авто
2221
В автопромі намічаються три важливі тенденції, які змінять галузь: зростання популярності каршерингу, зростання популярності електрокарів і виробництво автомобілів на автопілоті. Ще більшу значимість їм додає те, що це відбувається одночасно. Це реальна загроза домінуванню сьогоднішніх автогігантів.
У серпні минулого року Ford і китайський техногигант Baidu уклали контракт на 150 мільйонів доларів. Він передбачає виробництво лідарів — пристроїв для безпілотного водіння авто. Цей контракт — один із низки угод останніх років.
Три тренди, які змінять ринок автопрому до 2020 року
Автомобільна галузь змінюється дуже швидко, і цілком можливо, що через десять років дороги наших міст будуть виглядати зовсім по-іншому.
1. Каршерінг зменшить виробництво машин
Дослівно можна перекласти як “авто, яким діляться”. Каршерінг — це короткострокова оренда машини з похвилинною оплатою. Тобі терміново потрібно авто — взяв його в найближчому пункті оренди, поїхав у справах, а потім залишив його в тому пункті, який найближче до місця призначення. Це схоже на систему оренди велосипедів в західноєвропейських містах, коли байк можна залишити на будь-якій велопарковці.
У 2020 році в Європі буде 15 мільйонів користувачів цієї послуги, кількість доступних для шерингу авто досягне 240 тисяч. Через зростання популярності каршеринга знизиться кількість покупців авто.
2. Електромобілі зроблять непотрібною частину промисловості
В автомобілі є радіатор, бензобак, трансмісія і ще купа різної начинки, і частина з цих пристроїв не знадобиться, коли люди замінять машини з двигуном внутрішнього згоряння на електрокари. Частина заводів, які виробляють деталі для авто, стануть не потрібні, якщо не зможуть пристосуватися.
Однак поки що електромобілі не надто загрожують звичним авто. У 2015 році в США випустили 17 мільйонів нових авто. З них тільки електрокари становлять 115 тисяч — менше 1%. Основна проблема в тому, що електромобіль не дозволять споживачам економити. На паливі — можливо. Однак сам по собі такий автомобіль коштує дуже дорого, незважаючи на державне субсидування. Великий час зарядки і обмежена кількість “заправок” поки що заважають цим машинам витіснити бензинові.
3. Автомобільні компанії створюють машини на автопілоті
Це найбільш значуща інновація в галузі за останній час. У самокеровані авто інвестують “Гугл”, “Дженерал Моторс”, “Ауді”, “Ніссан”, “Фольксваген”…. Є й дрібніші проекти. Деякі виробники придбали технологію ізраїльського стартапу Mobileye, яка дозволяє машині залишатися на своїй смузі і уникати зіткнення з іншими авто.
Якщо ринок буде розвиватися, то всі ці перспективи не повинні занадто сильно лякати автогігантів. У них є багаторічний досвід інтеграції інновацій у свій бізнес. Але якщо всі ці новинки раптом “вистрілять”, навіть відомим виробникам буде складно пристосуватися.
За матеріалами:
businessviews
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас