Google в 5000 разів успішніший у створенні робомобілів, ніж Uber — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google в 5000 разів успішніший у створенні робомобілів, ніж Uber

Фондовий ринок
366
Такого висновку дійшла незалежна дослідницька компанія Edison Investment Research, яка днями завершила аналіз даних 6 американських компаній — розробників систем автономного керування.
Для проведення випробувань безпілотних автомобілів на дорогах загального користування в Каліфорнії потрібно отримати ліцензію — такий документ є у приблизно десятка компаній, які займаються розробкою систем автономного керування в США. Натомість ці компанії повинні звітувати про результати проведених тестів. Одним з найважливіших пунктів у звіті є так зване «відключення» — це небезпечні ситуації, пов’язані з ризиком виникнення ДТП, в результаті яких водієві доводиться брати керування безпілотним автомобілем в свої руки.
Edison Investment Research днями завершила дослідження звітів 6 компаній, які займаються розробкою і тестуванням систем автономного водіння в Каліфорнії. «Найкращим показником системи автономного управління є те, як часто водієві доводиться брати на себе усунення недоліків в автономному програмному забезпеченні», — говорить аналітик Edison Річард Віндзор.
За його словами, всі розробники безпілотних систем повинні представляти дані про тести, але всі роблять це по-різному. «Відключення» також відбуваються з різних причин: водій може схопитися за кермо, щоб уникнути серйозної аварії або просто тому, що почувається некомфортно. Крім того, компанії тестують свої автомобілі в різних умовах. «Однак різниця настільки велика, що ми можемо зробити усвідомлені висновки про те, наскільки складними є безпілотні технології різних виробників», — говорить Віндзор.
За матеріалами:
the guardian
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас