Норвезькі пороми переходять з дизеля на електрику — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Норвезькі пороми переходять з дизеля на електрику

Енергетика
661
Уряд Норвегії зобов’язав перевізників закуповувати тільки екологічно чисті пороми, гібридні або повністю електричні. Так влада сподівається скоротити емісію токсичних речовин і заощадити на дизельному паливі.
Щороку приблизно 20 мільйонів легкових автомобілів, мікроавтобусів і вантажівок перетинають фіорди Норвегії на поромах, велика частина яких працює на дизельному паливі. Але незабаром ця ситуація зміниться.
Після закінчення двох років випробувань першого електричного порома Ampere перевізники готуються до масштабного переходу на альтернативні види палива, оскільки нова постанова уряду вимагає забезпечити всі нові пороми двигунами з нульовою або низькою емісією.
На Ampere встановлена батарея 800 кВт*год вагою 11 тонн, яка живить два електромотори по бортах судна. Акумулятор повністю заряджається за ніч, а також заряджається під час завантаження на причалах по обидва боки фіорду, де його чекають додаткові потужні батареї.
Вартість електрики для перевезення 360 пасажирів і 120 машин через фіорд довжиною 6 км на поромі Ampere становить близько 50 крон ($5,80). У Норвегії на ці гроші можна купити хіба що чашку кави і рогалик.
Крім цього, судноплавний підрозділ Siemens, що розробив Ampere, оголосив про можливість переобладнання 84 дизельних поромів на електричні. А ще 43 пороми для далеких маршрутів, які складніше електрифікувати, будуть перетворені на гібриди і стануть використовувати дизельні мотори для зарядки батарей під час руху.
Якщо всі ці заходи будуть реалізовані, емісія оксиду азоту скоротиться на 8000 тонн на рік, а емісія вуглекислого газу — на 300 000 тонн на рік, що можна порівняти з вихлопами 150 000 автомобілів. Кожен пором заощадить приблизно мільйон літрів дизельного палива і знизить витрати на енергію мінімум на 60%.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас