Магазин замінив рекламників на ШІ і збільшив клієнтську базу на 30% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Магазин замінив рекламників на ШІ і збільшив клієнтську базу на 30%

Технології&Авто
1137
У жовтні продавець спідньої білизни Cosabella відмовився від послуг свого рекламного агентства. Замість цього компанія перейшла на автоматизовану платформу Albert. У Cosabella заявили, що з того моменту клієнтська база компанії збільшилася на 30%.
У компанії запущені електронні магазини у Великобританії, Австралії, Німеччини, Франції, Італії і Канаді, але в останньому кварталі вони не показали зростання. Компанія розчарувалася в роботі рекламного агентства, яке займалося інтернет-маркетингом для цих магазинів і припинила з ними співпрацю, але вирішила не наймати чергове агентство, а скористатися допомогою алгоритмів.
За перший місяць роботи алгоритму Albert компанія на 50% збільшила рентабельність своїх витрат на інтернет-рекламу і знизила їх на 12%. За квартал Albert на 37% збільшив кількість сесій на сайтах компанії, що привело до 1500 додаткових транзакцій. «Я побачила, як алгоритм працює з контекстною рекламою і SMM, після цього я більше ніколи не найму для цих цілей живу людину», — говорить глава маркетингового відділу компанії Кортні Корнел.
Однією з головних позитивних змін стало збільшення доходу, отриманого від клієнтів соціальних мереж. До Albert він становив 5% від загальної виручки, тепер — 30%. Число покупок з Facebook зросло на 2000%. Витрати на систему складають 18% від рекламного бюджету — це не менше, ніж бере традиційне агентство, але результат набагато стабільніший. Відсутні непередбачені витрати, система не спить, завжди у фокусі. Кортні Корнел розповідає про алгоритм як про улюбленого співробітника.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас