Стартапи змусили Boeing автоматизувати виробництво супутників
Компанія Boeing збирається автоматизувати більшу частину процесу виробництва супутників, щоб збільшити обсяги випуску продукції і зробити виробничий процес ефективнішим. До цього її змушує конкуренція зі стартапами.
Трансформація аерокосмічного гіганта є наслідком тиску, який на нього чинять менші і більш гнучкі новачки, зокрема, SpaceX і виробники наносупутників, стартапи Planet і Kepler Communications.
Довгий час, по суті, з моменту зародження приватної космічної промисловості, великі компанії типу Boeing отримували щедрі урядові контракти на тривалий термін і заробляли на них купу грошей. Однак поява на ринку SpaceX і тому подібних гравців підірвала монополію Boeing на космічні запуски і змусила компанію переглянути методи ведення бізнесу.
Запуски супутників донедавна залежали від виробників спеціалізованого, дорогого і складного устаткування. Використання стандартних, багатофункціональних і модульних компонентів може призвести до більш економічного виробництва і скорочення часових і матеріальних витрат. Крім того, цих же цілей дозволить домогтися комп’ютерна симуляція випробувальних польотів.
Оскільки стартапи пропонують нові супутники за ціною в 100 разів меншою від звичайного цінника Boeing і готові виконати замовлення за коротший термін, трансформація бізнес-моделі стає для компанії суворою необхідністю. Але для індустрії в цілому це хороша можливість розвитку, пише TechCrunch з посиланням на Wall Street Journal.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною