Мобільні гаманці: користувачі назвали найбільші недоліки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мобільні гаманці: користувачі назвали найбільші недоліки

Фінтех і Картки
1067
Провайдери мобільних фінансових сервісів не використовують весь потенціал програм лояльності. При цьому компанії, які активніше впроваджують програми лояльності, мають більше шансів розширити свою власну аудиторію. Про це повідомляють компанії Amdocs і Ovum за результатами нещодавно проведеного дослідження.
У дослідженні взяли участь 1,8 тис споживачів і 42 провайдери фінансових послуг з дев’яти розвинених країн і країн, що розвиваються.
Так, дослідження виявило, що 61% споживачів вважають «дуже важливою», а 34% — «важливою» можливість користуватися декількома картками лояльності в рамках одного мобільного гаманця. На даний момент таку функцію пропонують лише 33% провайдерів.
Можливість обмінюватися балами лояльності з друзями і членами сім’ї 46% респондентів називають «дуже важливою», а 42% — «важливою». Така функція особливо актуальна серед споживачів віком від 16 до 24 років. Однак таку функцію пропонують 21% провайдерів мобільних гаманців.
Дослідження проводилося в США, Сінгапурі, Росії, Бразилії, Індонезії, Мексиці, на Філіппінах, Бангладеш і В’єтнамі.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас