Модернізація мережі Ощадбанку триває – відкрито 500 відділень нового формату — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Модернізація мережі Ощадбанку триває – відкрито 500 відділень нового формату

Фондовий ринок
884
За два з половиною року Ощадбанк відкрив півтисячі відділень нового формату, серед яких 12 інклюзивних – адаптованих для обслуговування людей з інвалідністю. Оновлена мережа найбільше представлена в Київській, Львівській, Одеській, Дніпропетровській та Харківській областях.
У 2017 році Ощадбанк продовжить модернізацію мережі – до відкриття заплановано близько 100 відділень нового формату, в тому числі преміум-зони із підвищеним рівнем комфорту, безпеки та приватності для обслуговування клієнтів преміум-сегмента.
«Вже не ощадна каса! Такий вердикт клієнтів, які обслуговуються в наших нових відділеннях. Привітний персонал, просторі й світлі приміщення з максимальною доступністю продуктів і послуг. Такі відділення комфортні для людей, а відтак – більш ефективні для банку. Саме це є головною метою реформування мережі в рамках Стратегії розвитку, яку ми реалізуємо», – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.
Паралельно з відкриттям відділень нового типу банк розширює мережу зон самообслуговування «Ощад 24/7», інформаційно-платіжних терміналів та банкоматів:
  • Кількість зон самообслуговування за два з половиною року збільшилась у 65 разів. Наразі їх 325, у 2017 році – заплановано 500.
  • Мережа інформаційно-платіжних терміналів (ІПТ) збільшилась більш ніж у 20 разів – до 2050 одиниць. Через термінали Ощадбанку можна самостійно здійснювати різноманітні платежі як за допомогою платіжної картки Ощадбанку, так і готівкою. При цьому комісія за приймання комунальних платежів не стягується, якщо постачальник послуг має прямий договір з банком. У 2017 році кількість ІПТ заплановано збільшити до 4000.
  • Банкоматна мережа Ощадбанку за три роки збільшилась у 1,5 разу і становить 2721 одиницю, разом із банкоматами банків-партнерів – майже 4000. У 2017 році її буде значно розширено.
Параметри відділень нового формату: окремі зони касового та індивідуального обслуговування, електронна черга, хол-менеджери, зона самообслуговування «24/7».
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас