Київське метро пояснило проблеми з PayPass


Київське метро пояснило проблеми з PayPass

Пасажирам Київського метрополітену, у яких виникли проблеми при оплаті на турнікетах з PayPass, потрібно перевипустити банківську карту.

Про це йдеться в фейсбуці метро з посиланням на роз’яснення Приватбанку.

“Дійсно чіпи деяких видів карток не спрацьовують, і це стосується не тільки транзакцій в метро. Нижче – офіційне пояснення Приватбанку, як вирішити питання. Кращим буде перевипуск цього типу картки”, – цитує метрополітен пояснення Приватбанку.

Банк заявив, що проблеми при проведенні розрахунків виникли у карток з номерами, які починаються на 5457 0822.

Власники миттєвих карток можуть безкоштовно перевипустити картки в будь-якому відділенні. Якщо картка платна, потрібно залишити заявку по телефону 3700, перевипуск також буде здійснюватися за рахунок банку.

Нагадаємо, що з 2015 року на кожній станції Київського метрополітену є турнікети, на яких можна заплатити за проїзд за допомогою банківських карток з технологією безконтактних платежів PayPass від MasterCard. На інших турнікетах потрібно або докласти проїзний у вигляді пластикової картки, або кинути жетон.

Вартість разової поїздки в метро столиці України становить від 3,5 до 4 грн.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Фінтех і Картки
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк
Рейтинг популярності матеріалу «Київське метро пояснило проблеми з PayPass» на Finance.UA - 4.3
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA