Київське метро пояснило проблеми з PayPass — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київське метро пояснило проблеми з PayPass

Фінтех і Картки
2056
Пасажирам Київського метрополітену, у яких виникли проблеми при оплаті на турнікетах з PayPass, потрібно перевипустити банківську карту.
Про це йдеться в фейсбуці метро з посиланням на роз’яснення Приватбанку.
“Дійсно чіпи деяких видів карток не спрацьовують, і це стосується не тільки транзакцій в метро. Нижче – офіційне пояснення Приватбанку, як вирішити питання. Кращим буде перевипуск цього типу картки”, – цитує метрополітен пояснення Приватбанку.
Банк заявив, що проблеми при проведенні розрахунків виникли у карток з номерами, які починаються на 5457 0822.
Власники миттєвих карток можуть безкоштовно перевипустити картки в будь-якому відділенні. Якщо картка платна, потрібно залишити заявку по телефону 3700, перевипуск також буде здійснюватися за рахунок банку.
Нагадаємо, що з 2015 року на кожній станції Київського метрополітену є турнікети, на яких можна заплатити за проїзд за допомогою банківських карток з технологією безконтактних платежів PayPass від MasterCard. На інших турнікетах потрібно або докласти проїзний у вигляді пластикової картки, або кинути жетон.
Вартість разової поїздки в метро столиці України становить від 3,5 до 4 грн.
За матеріалами:
lb.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас